تعمیرات یخچال کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13459.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن کیف پول اپل در iOS 15 از شناسه و گواهینامه رانندگی کاربران پشتیبانی می‌کند

کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 اپل در جریان است و از پاییز امسال برخی کاربران در iOS 15 می‌توانند گواهینامه‌ رانندگی خود را به اپلیکیشن کیف پول (Wallet) اضافه کنند. غول فناوری مستقر در کوپرتینو در ...

کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 اپل در جریان است و از پاییز امسال برخی کاربران در iOS 15 می‌توانند گواهینامه‌ رانندگی خود را به اپلیکیشن کیف پول (Wallet) اضافه کنند.

غول فناوری مستقر در کوپرتینو در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از بروزرسانی‌های مربوط به اپلیکیشن کیف‌ پول در iOS 15 رونمایی کرد. بزرگترین ویژگی جدید این اپلیکیشن  امکان افزودن اطلاعات یک کارت شناسایی در برخی ایالت‌های ایالت متحده است. اپل ادعا می‌کند که برای پشتیبانی از هویت‌های دیجیتالی کاربران و اسکن کردن شناسه خود در فرودگاه‌ها با اداره - تعمیرات یخچال کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - امنیت حمل و نقل ایالت متحده همکاری کرده است.

تعمیرات یخچال کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان

مانند سایر کارت‌ها و موارد موجود در کیف پول اپل، شناسه شما نیز - تعمیرات یخچال کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - ایمن و رمزگذاری خواهد شد. علاوه بر پشتیبانی از شناسه‌ها، اپل همچنین در حال گسترش انواع کلید‌هایی است که کاربران می‌توانند به کیف‌ پول خود اضافه کنند. این موضوع شامل کلید‌های قفل هوشمند خانگی، کلید‌های اتاق هتل و نشان‌های محل - تعمیرات یخچال کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - کاری - تعمیرات یخچال کرال در شهر صایین قلعه استان زنجان - می‌شود که برای ورود به محل کار باید اسکن شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone