🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13989.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

لیست سرفیس‌های قابل آپدیت به ویندوز ۱۱ از سوی مایکروسافت منتشر شد

نام ۱۳ مدل از ۲۵ سرفیس معرفی شده، در لیست منتشر شده از سوی مایکروسافت برای آپدیت به ویندوز ۱۱ قرار دارد. دستگاه‌های عرضه شده پس از سال ۲۰۱۷ می‌توانند نسخه جدید ویندوز را دریافت ...

نام ۱۳ مدل از ۲۵ سرفیس معرفی شده، در لیست منتشر شده از سوی مایکروسافت برای آپدیت به ویندوز ۱۱ قرار دارد. دستگاه‌های عرضه شده پس از سال ۲۰۱۷ می‌توانند نسخه جدید ویندوز را - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مینودشت استان گلستان - دریافت کنند.

پس از معرفی رسمی ویندوز ۱۱ توسط مایکروسافت، این شرکت تایید کرده است که حدود نیمی از دستگاه‌های خانواده سرفیس قابلیت آپدیت به جدیدترین نسخه از ویندوز را نخواهند داشت و همراه با ویندوز ۱۰ باقی خواهند ماند. 

مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مینودشت استان گلستان - تا به امروز حدود ۲۵ مدل مختلف از خانواده سرفیس به جز سرفیس دوئو، را به بازار عرضه کرده است. طبق جزئیات منتشر شده توسط مایکروسافت، تعداد زیادی از چنین دستگاه‌هایی هیچ وقت رنگ ویندوز ۱۱ را نخواهند - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مینودشت استان گلستان - دید و امکان آپدیت آن‌ها وجود ندارد. در بیانیه رسمی، دلیل عدم دریافت آپدیت ذکر نشده است، اما به نظر می‌رسد حداقل - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مینودشت استان گلستان - مشخصات سخت‌افزاری اعلام شده، یکی از مهم‌ترین موانع در راه انتشار آپدیت برای دستگاه‌های سرفیس قدیمی‌تر است. سیستم مورد نیاز برای نصب ویندز ۱۱ شامل ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده ۶۴ بیتی دو هسته‌ای با حداقل فرکانس ۱ گیگاهرتز، نمایشگر ۹ اینچی و بایوس UEFI می‌شود. 

َتعمیرات مایکروفر تکا در شهر مینودشت استان گلستان

تنها نام ۱۳ دستگاه سرفیس در لیست مایکروسافت دیده می‌شود و بیشتر تبلت‌های سرفیس - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مینودشت استان گلستان - پرو در آن وجود ندارند. همچنین مایکروسافت اشاره‌ای به سرفیس استودیو و سرفیس هاب نیز نکرده است. - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مینودشت استان گلستان - به طور - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مینودشت استان گلستان - کلی احتمال انتشار - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مینودشت استان گلستان - آپدیت برای محصولات عرضه شده پس از سال ۲۰۱۷ بیشتر است و محصولات قدیمی‌تر از آن، شانس کمتری برای دریافت ویندوز ۱۱ خواهند داشت. دستگاه‌های اعلام شده - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مینودشت استان گلستان - شامل موارد زیر می‌شوند:

  • سرفیس بوک ۳
  • سرفیس بوک ۲ مدل‌های دارای پردازنده Core i5-8350U و Core i7-8650U
  • سرفیس گو ۲
  • سرفیس لپ‌تاپ ۴ نسخه ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی
  • سرفیس لپ‌تاپ ۳ نسخه ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی
  • سرفیس لپ‌تاپ ۲
  • سرفیس لپ‌تاپ گو
  • سرفیس پرو ۷ و - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مینودشت استان گلستان - ۷ پلاس
  • سرفیس پرو ۶
  • سرفیس پرو X

البته جای نگرانی برای دارندگان دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ که آپدیت جدید را دریافت نمی‌کنند نیز وجود ندارد؛ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مینودشت استان گلستان - زیرا مایکروسافت اعلام کرده است که تا سال ۲۰۲۵ اقدام به پشتیبانی از ویندوز ۱۰ می‌کند. با این حال اقدام اخیر مایکروسافت در - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مینودشت استان گلستان - عدم پشتیبانی از برخی مدل‌های گران قیمت خانواده سرفیس می‌تواند کمی دلسرد کننده باشد و در آینده خریداران را با شک و تردید مواجه سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone