تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42403.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت 4.3 تلگرام: ردیابی بهتر پاسخ ها، بخش جدید استیکرهای محبوب و ارتقای ارسال دعوت نامه

تلگرام دقایقی پیش با ارسال پستی در وبلاگ خود از انتشار نسخه 4.3 این اپلیکیشن برای پلتفرم های iOS و اندروید خبر داد. آپدیت 4.3 تغییرات خیلی بزرگی برای تلگرام به ارمغان نیاورده و فقط ...

تلگرام دقایقی پیش با ارسال پستی در وبلاگ خود از انتشار نسخه 4.3 این اپلیکیشن برای پلتفرم های iOS - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و اندروید خبر داد. آپدیت 4.3 تغییرات خیلی بزرگی برای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تلگرام به ارمغان - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیاورده و فقط چند قابلیت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کوچک را به آن اضافه کرده - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است، اما همین قابلیت های کوچک می توانند در بهبود تجربه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کار با این پیام رسان اثرات بسیار مثبتی داشته باشند.

ردیابی بهتر منشن - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ها

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

اولین قابلیت که شاید خیلی ها منتظرش بودند، بهبود اطلاع رسانی تلگرام برای مواقعی است که در چت های گروهی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - منشن می شوید. تا پیش از نسخه 4.3 اطلاع رسانی درستی از منشن شدن - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در گروه ها صورت نمی گرفت و همین باعث می شد که بسیاری از - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پیام ها را از دست بدهید.

اما حالا و از نسخه 4.3 به بعد، هنگام منشن شدن در چت های گروهی علامت @ کنار هر گروه و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - فهرست چت های شما به نمایش در می آید. بدین ترتیب برای یافتن هر منشن کافیست روی علامت @ اشاره کنید تا به پیامی که نام کاربری تان در آن ذکر شده برسید.

بخش استیکرهای محبوب

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

اما قابلیت بعدی، اضافه شدن یک بخش جدید به پنل استیکرهاست. از حالا به بعد می توانید پنج پکیج استیکر محبوب خود که بیشتر از بقیه پکیج ها استفاده می کنید را برای دسترسی بهتر در پنل استیکرها به قسمت Favorites اضافه کنید. این بخش با علامت ستاره در پنل استیکرهای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تلگرام مشخص شده است.

استیکرهای مخصوص برای گروه ها 

ادمین های گروه هایی که صد عضو یا بیشتر دارند، حالا می توانند یک پکیج رسمی استیکر برای استفاده اعضای گروه در اختیار آن ها قرار - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بدهند. این پکیج ها فقط برای استفاده در آن گروه خاص در نظر گرفته شده و نکته خوب این که کاربران مجبور به اضافه کردن آن ها به آرشیو استیکرهایشان نیستند.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

دعوت از دوستان 

بخش Invite Friends تلگرام (که از منوی مخاطبین می توانید به آن دسترسی داشته باشید) به طور کامل در نسخه 4.3 متحول شده است. مخاطبین شما که در تلگرام نیستند اما بسیاری از دوستان آن ها از تلگرام استفاده می کنند حالا در صدر فهرست بخش Invite Friends قرار گرفته اند تا در صورت تمایل برای پیوستن به اپلیکیشن برای آن ها دعوت نامه ارسال کنید. تلگرام با تغییراتی که در این بخش انجام داده امیدوار است که بتواند کاربران - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بیشتری را به استفاده از پلتفرم پیام رسانش تشویق - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کند.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

قابلیت های دیگر

به جز مواردی که گفتیم، قابلیت های ریز و درشت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دیگری هم به نسخه جدید تلگرام اضافه شده که به خلاصه ای از مهم ترین هایشان اشاره می کنیم:

  • پشتیبانی از تصاویر استریم زنده سرویس Twitch با امکان مشاهده در حالت تصویر در تصویر
  • امکان چک کردن قدرت سیگنال هنگام برقراری تماس های صوتی
  • امکان ویرایش عکس های کپی پیست شده در صفحه های چت، قبل از آنکه به ارسال آن ها اقدام کنید (برای نسخه iOS)
  • نگه داشتن طولانی انگشت روی پیام ها برای فوروارد همزمان به چندین مخاطب (نسخه اندروید)
  • ردیابی موقعیت تصاویری که در گفتگوها ارسال شده - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از قسمت Shared Media
  • ارتقای سرعت همگام سازی پیام ها در نسخه اندروید

همچنین تلگرام در انتهای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پست اطلاع رسانی اش اعلام کرده که به زودی آپدیت دیگری را هم با خصوصیات - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و قابلیت هایی جدید منتشر می کند. برای دریافت آخرین نسخه تلگرام می توانید همین - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - حالا به اپ استور و گوگل پلی مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone