🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18210.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اپل نام آیپاد نانو را به لیست محصولات قدیمی اضافه کرد

اپل روز پنج شنبه نام آیپاد نانو نسل هفت را به لیست محصولات قدیمی اضافه کرد و بدین ترتیب رسماً پشتیبانی فعال از این موزیک پلیر خاطره‌انگیز را محدود نمود. اپل ۱۵ سال قبل از ...

اپل روز پنج شنبه نام آیپاد نانو نسل هفت را به لیست محصولات قدیمی اضافه کرد و بدین ترتیب رسماً پشتیبانی فعال از این موزیک پلیر خاطره‌انگیز را محدود نمود.

اپل ۱۵ سال قبل از آیپاد نانو به عنوان کوچک‌ترین آیپاد نمایشگردار رونمایی کرد. تولید این محصول سال ۲۰۱۷ متوقف شد و در طول تقریباً ۱۲ سال، هفت نسل از آن در شکل‌ها و اندازه‌های گوناگون روانه بازار شده است.

آیپاد نانو نسل اول در رنگ مشکی و سفید روانه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سقز استان کردستان - بازار شد و بدنه بسیار کشیده و باریکی داشت. این مدل نسبت به آیپاد مینی کوچک‌تر بود و از دکمه دایره‌ای و نمایشگر ۱.۵ اینچی رنگی بهره می‌برد. آیپاد نانو نسل اول در ظرفیت‌های ۲ و ۴ گیگابایت و در بازه قیمتی بین آیپاد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سقز استان کردستان - شافل و آیپاد کلاسیک روانه بازار شد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سقز استان کردستان

آیپاد نانو با گذشت سال‌ها بارها تغییر قیافه داد و از محصولی بلند و باریک به محصولی کوتاه و ضخیم تبدیل شد. در نسل ششم دکمه چرخنده از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سقز استان کردستان - این محصول حذف شد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سقز استان کردستان - و به یک موزیک پلیر تمام صفحه بدل گشت و در نهایت در نسل - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سقز استان کردستان - هفتم ظاهری شبیه آیفون پیدا کرد.

از نکات برجسته سری آیپاد نانو می‌توان به نمایشگر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سقز استان کردستان - رنگی، دکمه‌های کنترل موزیک (دیجیتالی در نسل‌های اخیر) و رنگ‌بندی متنوع اشاره کرد. آیپاد نانو - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سقز استان کردستان - نسل هفت که آخرین نسل این محصول به شمار می‌رود، سال ۲۰۱۲ با نمایشگر ۲.۵ اینچی مستطیلی و دکمه Home معرفی شد. اپل سه سال بعد یعنی در تیر ماه ۹۴ این محصول را در سه رنگ جدید طلایی، آبی کمرنگ و صورتی روانه بازار کرد. اپل مرداد ماه ۹۶ فروش آیپاد نانو را متوقف کرد.

آیپاد نانو حالا به لیست محصولات قدیمی اپل اضافه شده که به معنی واجد الشرایط بودن آن برای تعمیر در ایستگاه‌های Genius Bar و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سقز استان کردستان - توسط تعمیرکاران مجاز اپل است، البته در صورتی که قطعات مورد نیاز موجود - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر سقز استان کردستان - باشند. پیش‌بینی می‌شود آیپاد نانو طی دو سال دیگر از رده خارج شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone