🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18212.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل تسک و تقویم گوگل رسما با یکدیگر ادغام شدند

گوگل از سال گذشته در حال کار روی ادغام اپلیکیشن «Tasks» با تقویم (Google Calendar) در اندروید و iOS بوده است و اکنون اعلام کرده این قابلیت رسما اجرایی شده و طی هفته‌های آینده برای ...

گوگل از سال گذشته در حال کار روی ادغام اپلیکیشن «Tasks» با تقویم (Google Calendar) در اندروید و iOS بوده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - است و اکنون اعلام کرده این قابلیت رسما اجرایی شده و طی هفته‌های آینده برای تمام کاربران اندروید و iOS اعمال خواهد شد.

ادغام «تسک» قبلا به calendar.google.com یا نواری کناری جیمیل و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - درایو محدود شده بود. حالا طبق گفته 9to5google می‌توان در «تقویم گوگل» اندروید و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - iOS، وظایف را ایجاد و مشاهده کرد. قبلا این کار فقط - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - در تقویم وب قابل انجام بود. افزودن وظایف به تقویم کارهایی که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - باید انجام شوند را به شما نشان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - داده برای انجام آن‌ها زمان و تاریخ اختصاص می‌دهد و کمک - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - می‌کند تا کارهای مهم را به موقع انجام دهید.

حالا با کلیک روی Create FAB در گوشه پایین سمت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - چپ تقویم گوگل اندروید و iOS، یک دکمه جدید «Task» - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - نمایان می‌شود. این دکمه در نزدیکی «Event» قرار دارد و «Reminder» و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - «Goal» با آن همراه شده است.

سپس کاربران برای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - ویرایش به صفحه‌ای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - کامل هدایت می‌شوند که شبیه ایجاد یک رویداد معمولی به علاوه گزینه‌های برای تعیین تاریخ و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - تکرار انجام آن کار است. همچنین می‌توانید حسابی که این وظیفه در آن نمایش داده می‌شود را به سرعت تغییر دهید و به آن جزئیات اضافه کنید. کشیدن صفحه به پایین به شما اجازه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - می‌دهد تا تقویم خود را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - برای برنامه‌ریزی بهتر، در پس زمینه مشاهده کنید.

قسمت دیگر این ادغام، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - مشاهده «Tasks» در اپلیکیشن تقویم گوگل و عدم نیاز به کلاینت مستقل برای اعلان‌ها و هشدارها است. این دسته در کشوی «Navigation» برای نمایش یا عدم نمایش، در صفحه اصلی نشان داده می‌شود.

گوگل تسک در تقویم گول از دیروز رسما اجرایی شده و طی هفته‌های آینده در هر دو سیستم‌عامل گوشی‌های همراه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - در دسترس خواهد بود و برای کاربران G Suite - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - و کاربران جیمیل در نظر گرفته شده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشتپر استان گیلان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone