🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18218.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

توییت‌های صوتی به شکل خودکار کپشن‌نویسی می‌شوند

توییتر مدتی قبل امکان انتشار پیام صوتی را در اختیار کاربران iOS قرار داد. هرچند ابتدا این قابلیت با استقبال همراه شد اما به خاطر مشکلاتی که برای کاربران ناشنوا پیش می‌آورد، انتقادهایی را نیز به ...

توییتر مدتی قبل امکان انتشار پیام صوتی را در اختیار کاربران iOS قرار داد. هرچند - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چالوس استان مازندران - ابتدا این قابلیت با استقبال همراه شد اما به خاطر مشکلاتی که برای کاربران ناشنوا پیش می‌آورد، انتقادهایی را نیز به دنبال داشت.

قابلیت توییت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چالوس استان مازندران - صوتی فعلا تنها در اختیار برخی کاربران iOS قرار گرفته و  قرار است تا پایان سال 2021 در دسترس کاربران اندرویدی نیز قرار گیرد. با توجه به جامعه میلیونی کاربران توییتر ارسال توییت ‌صرفا به صورت صوتی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چالوس استان مازندران - آگاهی از این محتوا را برای کاربران ناشنوا ناممکن می‌کند و همین مساله انتقادهایی را روانه توییتر کرده است. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چالوس استان مازندران - توییتر در پاسخ به این انتقادها اعلام کرده که امکان کپشن نویسی خودکار این توییت‌ها را فراهم خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر چالوس استان مازندرانبا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چالوس استان مازندران - وجودی که کاربران بسیاری در سیستم عامل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چالوس استان مازندران - iOS  از قابلیت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چالوس استان مازندران - ارسال توییت صوتی استفاده می‌کنند، - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چالوس استان مازندران - اما این ویژگی هنوز در حال آزمایش است و توییتر اعلام کرده که تا سال آینده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چالوس استان مازندران - میلادی قابلیت جدید به نسخه اندروید و تحت وب - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چالوس استان مازندران - نیز اضافه خواهد شد.

البته تلاش‌های توییتر در مورد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چالوس استان مازندران - ارسال پیام‌های صوتی به همین جا ختم نمی‌شود و ماه گذشته نیز خبرهایی در مورد قابلیت ارسال پیام صوتی در دایرکت مطرح شد و مدیر محصول توییتر برای نخستین بار این قابلیت را تست کرد.

انتقال پیام صوتی از قابلیت‌هایی است که کاربران از آن استفاده می‌کنند و توییتر نیز در تلاش است تا بتواند این ویژگی را با شرایط مطلوب در دسترس همه کاربران خود قرار دهد. باید ببینیم در عمل ارسال پیام صوتی و کپشن نویسی خودکار با چه مشکلاتی روبرو خواهد شد و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چالوس استان مازندران - آیا ممکن است انتقادهای دیگری نیز به این قابلیت مطرح شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone