🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18214.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

توییتر پروفایل‌هایی که آرزوی مرگ ترامپ را می‌کنند مسدود خواهد کرد

خبر ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا سبب شد تا برخی از کاربران برای او آرزوی مرگ کرده و پست‌های نفرت پراکن در توییتر منتشر کنند. توییتر ارسال این قبیل پست‌ها را ممنوع کرده و ...

خبر ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا سبب شد تا برخی از کاربران برای او آرزوی مرگ کرده و پست‌های نفرت پراکن در توییتر منتشر کنند. توییتر ارسال این قبیل پست‌ها را ممنوع کرده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرکزی استان مرکزی - و پروفایل کاربران خاطی را محدود و در صورت تکرار مسدود می‌کند.

پس از ابتلای ترامپ به ویروس کرونا بسیاری از کاربران توییتر و حتی رقیب - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرکزی استان مرکزی - انتخاباتی او یعنی «جو بایدن» برای او آرزوی سلامتی و بهبود سریع کرده و بسیاری از مخالفان برای او آرزوی مرگ کردند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرکزی استان مرکزی

حال توییتر می‌گوید طبق قوانین این شبکه اجتماعی «رفتارهای توهین آمیز» از جمله آروزی مرگ برای دیگران، وارد آمدن آسیب جسمی جدی یا ابتلای فرد یا افراد به بیماری کشنده را برنمی تابد. به گفته توییتر «رفتار توهین - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرکزی استان مرکزی - آمیز می‌تواند اثرات منفی فیزیکی و روانی» بر کاربران بگذارد. سخنگوی توییتر می‌گوید این قانون از ماه آوریل سال جاری میلادی گذاشته شده و فقط برای ترامپ نیست.

اعلام این خبر توسط توییتر واکنش منفی برخی از کاربران را به دنبال داشت. برخی از کاربران این شبکه اجتماعی را به تبعیض متهم کرده و می‌گویند بارها توسط پست‌های توهین آمیز مورد حمله قرار گرفته‌اند اما توییتر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرکزی استان مرکزی - اقدامی انجام نداده است.

سخنگوی توییتر از مسدود شدن برخی از پروفایل‌های خاطی خبر داد اما افزود که این شبکه اجتماعی علیه همه پست‌ها وارد عمل نخواهد شد: «پست‌هایی را حذف می‌کنیم که به طور واضح فرد را به عمل - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرکزی استان مرکزی - تشویق می‌کنند که ممکن است به آسیب در دنیای واقعی ختم شود.» برخی از کاربران با توجه به همین مورد توییت‌های خود علیه ترامپ را کمی تلطیف کرده و به طور غیرمستقیم برای او آرزوی مرگ می‌کنند.

بسیاری از کاربران توییتر این قانون را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرکزی استان مرکزی - ریاکارانه خوانده و مدعی شده‌اند برخی از کاربران این پلتفرم به طور - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مرکزی استان مرکزی - مداوم تهدید به مرگ می‌شوند اما توییتر واکنش جدی به آن‌ها نشان نمی‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone