🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14555.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

بوئینگ تاریخ دومین پرواز آزمایشی کپسول استارلاینر را مشخص کرد

شرکت بوئینگ اعلام کرده که با همکاری ناسا ۳۰ ژوئیه مصادف با ۸ مرداد دومین آزمایش کپسول فضایی استارلاینر را انجام می‌دهد. این شرکت باید در آزمایش بعدی تمامی مشکلات آزمایش نخست را برطرف کرده ...

شرکت بوئینگ اعلام کرده که با همکاری ناسا ۳۰ ژوئیه مصادف با ۸ مرداد دومین آزمایش کپسول فضایی استارلاینر را انجام می‌دهد. این شرکت باید در آزمایش بعدی تمامی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - مشکلات آزمایش نخست را برطرف کرده باشد تا به رقیب جدی‌تری برای کپسول کرو دراگون اسپیس ایکس تبدیل شود.

بوئینگ در بیانیه‌ای می‌گوید این کپسول - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - از پایگاه فضایی «کیپ کاناورال» در فلوریدا پرواز خواهد کرد و برای وصل شدن به ایستگاه فضایی بین‌المللی تلاش می‌کند. آن‌گاه پس از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - یک وقفه کوتاه به زمین برمی‌گردد و فرود می‌آید.

این شرکت با اشاره به اینکه زمان‌بندی آزمایش کپسول آن‌ها با ایستگاه فضایی بین‌المللی و تیم راکت «اطلس ۵» از United Launch Alliance هماهنگ شده، گفت: «بوئینگ و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - ناسا می‌خواهند جمعه ۸ مرداد ساعت ۲۳:۲۳ کپسول بدون سرنشین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - استارلاینر را طی ماموریت Orbital Flight - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - Test-2 یا OFT-2 به ایستگاه فضایی بین‌المللی بفرستند.»

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ساوه استان مرکزی

اگر آزمایش دوم بوئینگ موفق باشد و مطابق برنامه انجام شود، این شرکت تا پیش از پایان ۲۰۲۱ در آزمایش سوم به سراغ انتقال سه فضانورد به ایستگاه فضایی و بازگرداندن آن‌ها - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - به زمین خواهد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - رفت. بوئینگ در ادامه در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - ماموریت‌های خود تا حداکثر ۷ فضانورد را به‌صورت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - همزمان به مدار خواهد برد.

این شرکت می‌گوید اخیرا آزمایش کامل نرم‌افزار پرواز استارلاینر را تکمیل کرده است. در این آزمایش، ماموریت OFT-2 با کمک تیم‌های عملیاتی و سخت‌افزارهای مربوطه در طول پنج روز شبیه‌سازی شده است.

آزمایش نخست استارلاینر که در دسامبر سال ۲۰۱۹ انجام گرفت، نتوانست به مدار مدنظر این شرکت برسد و با شکست روبرو شد. تیم مهندسان بوئینگ با بررسی کپسول استارلاینر مشکلات متعدد آن را پیدا و حل کردند.

ناسا بوئینگ را به عنوان یکی از اعضای برنامه «کامرشال کرو» انتخاب - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - کرده است. این برنامه زمینه همکاری ناسا با شرکت‌های فناوری خصوصی را فراهم می‌کند تا بسترساز سفرهای فضایی در عصر پیش رو - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - شود. برنامه کامرشال کرو تاکنون به لطف اسپیس ایکس موفقیت‌های زیادی داشته و حالا برنامه سفر به ماه و مریخ را در سر دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر روشاک نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
میتونم یه سوال بپرسم شرکت شما شهرک ولیعصر ساوه تعمیرات لباسشویی آریستون NLM11 946 A EX - 9Kg داره
پاسخ: بله در شهرک ولیعصر شهر ساوه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone