🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18087.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

حمله باج‌افزاری سیستم‌های ده‌ها بیمارستان را در آمریکا از کار انداخت

شبکه بهداشت و درمان «UHS» که با 400 بیمارستان و مرکز درمانی یکی از بزرگترین شبکه‌های ارائه دهنده خدمات درمانی در ایالات متحده است، دچار اختلال گسترده شده و گمان می‌رود ناشی از حمله باج‌افزاری ...

شبکه بهداشت و درمان «UHS» که با 400 بیمارستان و مرکز درمانی یکی از بزرگترین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نهاوند استان همدان - شبکه‌های ارائه دهنده خدمات درمانی در ایالات متحده است، دچار اختلال گسترده شده و گمان می‌رود ناشی از حمله - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نهاوند استان همدان - باج‌افزاری باشد.

در این حمله که یکی از بزرگترین حملات سایبری به سامانه‌های - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نهاوند استان همدان - پزشکی به نظر می‌رسد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نهاوند استان همدان - باج افزارها مراکز بیمارستانی UHS در کالیفرنیا، فلوریدا، داکوتای شمالی، آریزونا و برخی ایالت‌های دیگر را هدف گرفته و باعث از کار افتادن سیستم‌های کامپیوتری این مراکز شدند.

پس از این حمله گسترده، کادر درمان در برخی از بیمارستان‌ها مجبور به استفاده از قلم و کاغذ شدند و اطلاعات بیماران را به صورت دستی وارد فرم‌ها - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نهاوند استان همدان - کردند. شبکه بهداشت و درمان UHS، در بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل مسایل امنیتی مجبور شده از روز یک شنبه صبح، خدمات - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نهاوند استان همدان - خود را در برخی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نهاوند استان همدان - از بیمارستا‌ن‌ها به صورت آفلاین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نهاوند استان همدان - ارائه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نهاوند استان همدان - دهد.

در بیانیه منتشر شده، صحبتی از بدافزار یا باج افزار نشده است. به نظر نمی‌رسد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نهاوند استان همدان - داده‌های بیماران و کارمندان به خطر افتاده باشد. در بخشی از این بیانیه آمده است:

«ما پروتکل‌های امنیتی گستردهای را در بخش فناوری اطلاعات پیاده سازی کرده‌ایم و با جدیت در تلاش هستیم که تا وضعیت امنیت داده‌‌ها را در سریع‌ترین زمان مورد بررسی قرار دهیم.»‌

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نهاوند استان همدان

به نظر می‌رسد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به صورت مکرر مورد حملات سایبری قرار می‌گیرند و اغلب این مراکز بهداشتی و درمانی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نهاوند استان همدان - آمادگی لازم برای رویارویی با چنین بحران‌هایی را ندارند. بیمارستان‌های انگلیس نیز در سال 2017 مورد حمله بدافزارها قرار گرفتند.

در اوایل ماه جاری، یکی از بیماران بستری بیمارستان دانشگاه دوسلدورف آلمان، در اثر حمله بدافزارها و مسدود شدن دسترسی به اطلاعات پزشکی، درگذشت. شاید این حادثه، نخستین مورد فوتی است که به دلیل حمله سایبری به یک بیمارستان ثبت می‌شود.

در برخی موارد، حتی گزارش شده که در اثر حمله سایبری، برخی بیماران مجبور به جابه‌جایی و بستری شدن در بیمارستان دیگری شده‌اند که همین مساله می‌تواند برای برخی بیماران خطرات بسیاری را به همراه داشته باشد. باید دید چه هدفی در پشت چنین حملات سایبری وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل سیما نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام دوستان سایت ***** لباسشویی آرچلیک 71241S شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر روژیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوب هستید؟ یک سوالی دارم شرکت شما شهرک طالقانی نهاوند اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در شهرک طالقانی شهر نهاوند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر نجوا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
دوستان سایت ***** لباسشویی آرچلیک 7104 HSE شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone