🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18091.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اسپیکر شیائومی Mi Smart با پشتیبانی از گوگل اسیستنت از راه رسید

اسپیکر شیائومی Mi Smart در کشور هند معرفی شد. این محصول به دو میکروفن مجهز شده و از دستیار گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند. در بالای این اسپیکر شاهد قرارگیری چراغ هستیم که مشابه اسپیکرهای هوشمند ...

اسپیکر شیائومی Mi Smart در کشور هند معرفی شد. این محصول به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نکا استان مازندران - دو میکروفن مجهز شده و از دستیار گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند.

در بالای این اسپیکر شاهد قرارگیری چراغ هستیم که مشابه اسپیکرهای هوشمند «اکو» آمازون - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نکا استان مازندران - است. روی بدنه این محصول از شبکه‌بندی فلزی استفاده شده که به گفته شیائومی، کیفیت صدا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نکا استان مازندران - را بهبود داده و حس یک کالای باکیفیت را به کاربر منتقل می‌کند. این کمپانی چینی با معرفی این اسپیکر به دنبال رقابت با گوگل هوم مینی و آمازون اکو دات در هند است.

اسپیکر شیائومی Mi Smart با قیمت ۵۴ دلار در بازار هند به فروش می‌رسد که البته در ابتدا خریداران با پرداخت مبلغ ۴۷ دلار می‌توانند آن را تصاحب کنند. این محصول را می‌توان از ۱۰ مهر ماه در هند سفارش داد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نکا استان مازندران

شبکه‌بندی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نکا استان مازندران - فلزی این اسپیکر ضخامتی برابر ۰.۷ میلی‌متر دارد و از درایور ۶۳.۵ میلی‌متری و اسپیکر ۱۲ واتی بهره می‌برد که از DTS پشتیبانی می‌کند. شیائومی برای این محصول یک پنل لمسی برای کنترل حجم صدا، اجرا یا توقف آهنگ و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نکا استان مازندران - همچنین غیرفعال کردن میکروفن‌های داخلی درنظر گرفته است.

در این محصول از پردازنده صدای Hi-Fi شرکت «Texas Instrument» استفاده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نکا استان مازندران - شده و از بلوتوث و وای فای نیز پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند با اتصال دو اسپیکر به یکدیگر به وسیله بلوتوث، می‌توانند صدای استریو را تجربه کنند.

پشتیبانی این اسپیکر از گوگل اسیستنت باعث می‌شود که اسپیکر شیائومی Mi Smart درون اپ گوگل هوم قرار بگیرد و با تمام دستگاه‌های متصل با قابلیت پشتیبانی از این - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نکا استان مازندران - دستیار صوتی سازگار باشد. با توجه به ویژگی‌ها و همچنین قیمت، به نظر می‌رسد با یک اسپیکر مناسب روبه‌رو - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نکا استان مازندران - هستیم.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نکا استان مازندران

این کمپانی علاوه بر این اسپیکر هوشمند، از ساعت «Mi Watch Revolve» نیز در کشور هند رونمایی کرده که شباهت زیادی به «Mi Watch Color» عرضه شده در چین دارد. این محصول از نمایشگر گرد ۱.۳۹ اینچی OLED با تراکم پیکسل ۳۲۶ پیکسلی در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نکا استان مازندران - هر اینچ بهره می‌برد و طبق ادعای شیائومی تا یک هفته شارژدهی دارد. این محصول با قیمت ۱۴۹ دلار از تاریخ ۱۵ مهر ماه وارد بازار می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone