🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19348.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام و سامسونگ با چیپ‌های ۵ نانومتری بازار موبایل را در دست می‌گیرند

کوالکام و سامسونگ قصد دارند با چیپ‌های 5 نانومتری خود، بازار پردازنده‌ گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرده و سهم بازار بیشتری را نسبت به گذشته به نام خود بزنند. مدتی است هر دو ...

کوالکام و سامسونگ قصد دارند با چیپ‌های 5 نانومتری - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران - خود، بازار پردازنده‌ گوشی‌های هوشمند - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران - را از آن خود کرده و سهم بازار بیشتری را نسبت به گذشته به نام خود بزنند.

مدتی است هر دو شرکت - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران - کوالکام و - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران - سامسونگ روی توسعه جدیدترین و قدرتمندترین چیپ‌های 5 نانومتری خود کار می‌کنند. ماه گذشته، کوالکام اسنپدراگون 888 را رونمایی کرد و می - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران - 11 شیائومی، نخستین گوشی هوشمندی بود که با بهره‌مندی از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران - این تراشه معرفی شد. انتظار می‌رود طی روزهای آتی گوشی هوشمند دیگری به نام iQOO 7 نیز با چیپ جدید کوالکام معرفی شود.

از سوی دیگر، سامسونگ هم بیکار ننشسته و چیپ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران - 5 نانومتری اگزینوس 1080 این شرکت نیز برای نخستین بار روی گوشی‌های هوشمند سری ویوو X60 مورد استفاده قرار گرفت. به علاوه‌،‌ کره‌ای‌ها روی توسعه چیپ جدید دیگری به نام اگزینوس 2100 کار می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران

سامسونگ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران - قرار است 25 دی‌ماه در رویداد آنپکد از پرچمداران سری گلکسی S21 رونمایی کند. انتظار می‌رود نسخه‌ای از این گوشی‌های هوشمند در برخی بازارها با چیپ اگزینوس 2100 عرضه شود. احتمالا سامسونگ در رویداد رونمایی گلکسی S21، اگزینوس 2100 را نیز معرفی خواهد کرد.

کوالکام و سامسونگ به شدت تلاش می‌کنند تا از کمرنگ‌تر شدن - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران - حضور هواوی به دلیل تحریم‌های آمریکا، به بهترین شکل استفاده کنند. پیش از این چیپ‌های اگزینوس سامسونگ تنها در گوشی‌های هوشمند همین شرکت مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ اما - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران - ظاهرا کره‌ای‌ها استراتژی‌های خود را تغییر داده و سایر تولیدکنندگان موبایل نیز می‌توانند گوشی‌های هوشمند خود را با چیپ‌های سامسونگ به بازار عرضه کنند.

با این وجود، در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران - سه ماهه سوم 2020، - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران - مدیاتک توانست 31 درصد سهم بازار چیپ مجتمع موبایل را از آن خود کرده و صدرنشین شود. در حالیکه کوالکام با - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران - 29 درصد و هواوی های‌سیلیکون 12 - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران - درصد - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران - سهم بازار در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند. در سه ماهه سوم سال گذشته میلادی، سامسونگ و اپل نیز هر کدام 12 درصد سهم بازار چیپست را از آن خود - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شیرگاه استان مازندران - کرده و در جایگاه چهارم و پنجم ایستادند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone