🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18090.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

لنوو از تینک‌بوک Gen 2 15 رونمایی کرد؛ اولین لپ‌تاپ مجهز به ایرباد در دنیا

لنوو از جدیدترین لپ‌تاپ خود با یک ویژگی خاص رونمایی کرد. درون بدنه تینک‌بوک Gen 2 15 ایرباد بی‌سیم قرار گرفته که آن را تبدیل به اولین لپ‌تاپ با این قابلیت در جهان می‌کند. در ...

لنوو از جدیدترین لپ‌تاپ خود با یک ویژگی خاص رونمایی کرد. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گیلان استان گیلان - درون بدنه تینک‌بوک Gen 2 15 ایرباد بی‌سیم قرار گرفته که آن را تبدیل به اولین لپ‌تاپ با این قابلیت در جهان می‌کند.

در سمت راست - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گیلان استان گیلان - این محصول محلی برای قرارگیری یک جفت ایرباد بی‌سیم به چشم می‌خورد و همانطور که می‌توان حدس زد، این ایرباد پس از خروج از بدنه به صورت خودکار روشن شده و به لپ‌تاپ وصل می‌شود. کاربران می‌توانند توسط سنسورهای لمسی موجود روی این هدفون بی‌سیم، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گیلان استان گیلان - میکروفن آن را قطع و وصل کنند.

یکی از مشکلات قرارگیری ایرباد درون بدنه لپ‌تاپ این است که در صورت نیاز به استفاده از این هدفون بی‌سیم، باید لپ‌تاپ را همراه داشته باشید که برای بسیاری - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گیلان استان گیلان - از کاربران مناسب نیست. ایربادهای استاندارد موجود در بازار به یک قاب کوچک مجهز شده‌اند که امکان شارژ آن‌ها را نیز فراهم می‌کنند، بنابراین مشکلی در زمینه حمل نخواهید داشت.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گیلان استان گیلان

با وجود چنین مواردی، قرارگیری یک - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گیلان استان گیلان - ایرباد درون بدنه لپ‌تاپ ایده چندان نامناسبی نیست و هر موقع که از کامپیوتر خود استفاده می‌کنید، یک هدفون - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گیلان استان گیلان - بی‌سیم در اختیارتان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گیلان استان گیلان - قرار دارد، با این حال انتظار نمی‌رود وجود این ایرباد روی فروش لپ‌تاپ تینک‌بوک Gen 2 15 تاثیر چندانی داشته باشد.

این لپ‌تاپ به نمایشگر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گیلان استان گیلان - ۱۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی، پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و حداکثر ۴۰ گیگابایت رم مجهز شده و می‌توان آن را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گیلان استان گیلان - در پیکربندی‌های مختلف با حافظه SSD و هارد دیسک سفارش داد. این محصول همچنین به پورت تاندربولت ۴ مجهز شده و امکان سفارش آن با - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گیلان استان گیلان - کارت گرافیک انویدیا MX450 نیز وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گیلان استان گیلان

در صورتی که علاقه‌ای به پردازنده‌های اینتل ندارید، می‌توانید مدل AMD لپ‌تاپ تینک‌بوک Gen 2 15 را سفارش دهید که از چندین پردازنده سری رایزن ۴۰۰۰ این کمپانی بهره می‌برد.

در اطراف نمایشگر این لپ‌تاپ حاشیه‌های کمی به چشم می‌خورد، به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گیلان استان گیلان - گونه‌ای که نسبت نمایشگر به بدنه آن به ۸۸ درصد می‌رسد. لنوو برای ساخت بدنه این محصول از فلز - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گیلان استان گیلان - استفاده کرده و همچنین برای وبکم آن یک کاور درنظر گرفته که می‌توانید توسط آن امنیت خود را افزایش دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone