🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33587.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اعوجاج صدای اسپیکر هم به لیست مشکلات گوگل پیکسل 3 اضافه شد

به نظر می رسد که نخستین خریداران گوگل پیکسل 3 با مشکلاتی جدی مواجه شده اند. بعد از گزارش های مربوط ذخیره نشدن تصاویر دوربین در پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال و نیز ...

به نظر می رسد که نخستین خریداران گوگل پیکسل 3 با مشکلاتی جدی مواجه شده اند. بعد از گزارش های مربوط ذخیره نشدن تصاویر دوربین در پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال و نیز مشکلات - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مربوط به مدیریت حافظه، حالا دارندگان مدل بزرگ - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تر این خانواده با مشکلی تازه روبرو شده اند که ماجراهای سال گذشته و خانواده پیکسل 2 را یادآور می شود؛ اعوجاج صدا و نوعی صدای وز - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - وز در اسپیکر زیرین.

توصیف مشکلی که مربوط به اسپیکر باشد کار سختی است اما کاربران می گویند در فرکانس هایی خاص، نوعی صدای وز وز می شوند که به هنگام استفاده از برخی اپلیکیشن ها با فرکانس - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - های مشخص و نیز تماشای ویدیوهایی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که شخصی روی آنها صحبت می کند بیشترین نمود را دارد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

سایر کاربران نیز خبر از اعوجاج صدا هم در ولوم پایین و هم در ولوم بالا داده اند. و در نهایت به نظر می رسد که اسپیکر پایینی گوگل پیکسل 3 اکس ال به مراتب از اسپیکر بالایی قدرتمندتر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است؛ مشکلی که البته به پرچمدار گوگل محدود نشده و در دیگر موبایل های رقیب هم دیده می شود. در این زمینه خاص، گوگل به موضوع واکنش نشان داده و می گوید تفاوت صدای میان دو اسپیکر، کاملاً به طراحی دستگاه باز می گردد؛ اما درباره دیگر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مشکلات هنوز پاسخی رسمی ارائه نشده است.

باید افزود که مدیریت حافظه هم مسئله دیگری است که نخستین خریداران پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال را با مشکل مواجه کرده. بسیاری از کاربران، از جمله برخی منتقدان متوجه رفتار عجیب دستگاه در مدیریت حافظه رم شده اند که ری استارت شدن یا - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فورس کلوز شدن اپلیکیشن ها از جمله این رفتارها هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone