🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33596.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت تصویر در تصویر به گوگل کروم آمد

با توجه به تاییدیه چند روز پیش گوگل، بالاخره حالت «تصویر در تصویر» (Picture-in-Picture) به مرورگر کروم آمد و حالا کاربران همزمان با تماشای ویدیوها می‌توانند به کارهای مهم‌شان در بقیه تب‌های مرورگر هم برسند؛ ...

با توجه به تاییدیه چند روز پیش گوگل، بالاخره حالت «تصویر در تصویر» (Picture-in-Picture) به مرورگر کروم آمد و حالا کاربران همزمان با تماشای ویدیوها می‌توانند به کارهای مهم‌شان در بقیه تب‌های مرورگر هم برسند؛ بعد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از فعال سازی این قابلیت، ویدیو در قالب یک جعبه شناور بالای صفحه قرار می‌گیرد و هر تبی را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که در کروم باز کنید همچنان ویدیو نمایش داده - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - خواهد شد.

البته این ویژگی کروم یک محدودیت وجود دارد؛ خود سازنده باید این قابلیت را در سایتش فعال کند و بنابراین همه ویدیوها فعلا نمی‌توانند تصویر در تصویر بشوند. در حال حاضر یوتوب از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - جمله‌ سایت‌هایی است که ویدیوهایش از تصویر در تصویر پشتیبانی می‌کند و برای سایت‌هایی که هنوز به این ویژگی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کروم مجهز نشده‌اند، می‌توانید از افزونه‌های این مرورگر هم کمک بگیرید.

بد نیست بدانید گوگل اوایل ماه مینی پلیر یوتوب را معرفی کرد که عملکردی شبیه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به تصویر در تصویر کروم دارد. به کمک این ویژگی، کاربر می‌تواند به مشاهده ویدیو بپردازد و در همین حال محتوای دیگری را در صفحه‌ی اصلی سایت، جستجو کند. اما نکته اینجاست که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مینی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پلیر یوتوب تنها محدود به این سرویس استریم بوده و تصویر در تصویر کروم می‌تواند برای سایت‌های بیشتری استفاده بشود.

تصویر در تصویر کروم هم اکنون برای این ویژگی هم اکنون برای کروم، مک، ویندوز و لینوکس در دسترس است و به زودی راهش را به گوشی‌های همراه هم باز می‌کند. تصویر در تصویر این روزها به ویژگی مرسوم و پردرخواستی در مرورگرها تبدیل شده و گوگل با آوردن این ویژگی به کروم توانست قابلیت‌های کلیدی مرورگرش را بیشتر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone