🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33582.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ویدیوی زنده منتسب به موبایل تاشوی سامسونگ W2019 [به روز رسانی]

در حالی که تنها یک هفته از تایید موبایل تاشو و هوشمند سامسونگ موسوم به W2019 در «TENAA»، رگولاتوری ارتباطات چین می گذرد، حالا ویدیوی منتسب به آن در رسانه ها منتشر شده است. موبایل ...

در حالی که تنها یک هفته از تایید موبایل تاشو و هوشمند سامسونگ موسوم به W2019 در «TENAA»، رگولاتوری ارتباطات چین می گذرد، حالا ویدیوی منتسب به آن در رسانه ها منتشر شده است.

موبایل W2019 که نسل دوم گوشی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های اندرویدی تاشوی سامسونگ به شمار می - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - رود احتمالا به دو نمایشگر ۴.۲ اینچی از نوع AMOLED در داخل و خارج، دوربین  اصلی دوگانه با گشودگی دهانه لنز متغیر بین f/1.5 و f/2.4 و دوربین سلفی مجهز به لنز تله فوتو با قابلیت زوم دو برابری مجهز خواهد بود.

مسئولیت پردازش داده ها بر عهده چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ قرار داشته و تامین انرژی نیز به واسطه  باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری صورت خواهد - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گرفت. در کنار نمایشگرهای مذکور یک صفحه کلید T9 قرار دارد که یادآور دهه قبل صنعت موبایل خواهد بود. بر اساس شایعات کنونی این اسمارت فون از اندروید اوریو ۸.۱ و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ بهره می برد اما چون عرضه آن به چین محدود می شود، از سرویس های گوگل پلی خبری نخواهد بود.

رگولاتوری TENAA طبق معمول همراه با صدور تاییدیه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - موبایل چهار تصویر از آن را منتشر ساخت اما جدیدا نه تنها ویدیویی کوتاه از موبایل W2019 بلکه چند تصویر جدید هم از آن به رسانه ها راه پیدا کرده که دید کاملی را از محصول منحصر به فرد سامسونگ به دست می دهد.

بر اساس گمانه زنی های فعلی موبایل تاشو W2019 تنها در چین عرضه خواهد شد و احتمال راه پیدا کردن آن به بازارهای بین المللی چندان زیاد نیست. از سوی دیگر این سری به خاطر پیچیدگی  های تولید و عرضه محدود همیشه از قیمت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بالایی برخوردار بوده و W2019 - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هم از این قضیه مستثنی نخواهد بود. برخی منابع مدعی شده اند که W2019 حین عرضه در سال جاری قیمتی در حدود ۲۵۰۰ - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دلار خواهد داشت که تقریبا دو برابر قوی ترین نسخه از پرچمدارهای فعلی است.

[تاریخ انتشار - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خبر اولیه: ۳۰ مهر ۱۳۹۷]

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

حال حساب کاربری بخش موبایل سامسونگ در شبکه اجتماعی توییتر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پستی گذاشته که به رونمایی از این تلفن هوشمند یا نسخه‌ی اولیه‌ آن اشاره دارد. در این توییت گفته شده که کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در واقع محل تقاطع حال و آینده است. کارشناسان باور دارند که عبارت حال و آینده به ترتیب به تلفن‌های هوشمند معمولی و گوشی های تاشو اشاره دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone