🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33595.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

التماس‌‌های پدر سوری دل هکرها را به رحم آورد

توسعه دهندگان باج افزار GandCrab پس از اطلاع از شرایط خاص یک کاربر سوری، کلیدهای رمزگشایی را به صورت رایگان برای قربانیان سوریه‌ای منتشر کرده اند. سری بدافزار GandCrab که به گفته مایکروسافت سومین خانواده پرخطر ...

توسعه دهندگان باج افزار GandCrab پس از اطلاع از شرایط خاص یک کاربر سوری، کلیدهای رمزگشایی را به صورت رایگان برای قربانیان سوریه‌ای منتشر کرده اند.

سری بدافزار GandCrab که به گفته مایکروسافت سومین خانواده - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پرخطر از باج افزارها به شمار می رود، به گونه ای طراحی شده که سیستم های کامپیوتری تمامی نقاط جهان به جز کشورهای عضو شوروی سابق را هدف حمله قرار دهد.

این باج افزار پس از ورود به سیستم تمامی فایل ها را اسکن و رمزنگاری کرده و در برابر ارائه کلید درخواست باج می کند. میزان باجی که  از قربانیان درخواست می شود بین چند صد دلار تا چند هزار دلار متغیر است که در نسخه پنجم می توان آن را در قلب ارزهای مجازی «دش» یا بیت کوین در پلتفرم «تور» پرداخت کرد.

یکی از قربانیان این حملات کاربری سوری به نام «جمیل سلیمان» است که در توییتر خود اعلام - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کرده این باج افزار تمامی فایل - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - های وی را رمزنگاری کرده اما در بین آنها تصاویر - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دو کودکش که در جریان جنگ آنها را از دست داده نیز قرار دارند:

من پدری سوری هستم که هر دو پسرش را در جریان جنگ ظالمانه از - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دست داده. - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تنها چیزی که - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برایم باقی مانده تصاویر و ویدیوهایی است که قبل از کشته شدن از آنها ثبت کرده ام و حالا GandCrab V5.0.3 - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آنها - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را قفل کرده است.

ظاهرا باج افزار GandCrab در ازای آزاد کردن فایل ها تقاضای پرداخت ۶۰۰ دلار داشته که جمیل سلیمان از عهده پرداخت آن برنمی آید:

آنها پسرانم را به خاطر یک مشت پول کثیف از من گرفته اند اما وقتی به سختی از عهده سیر کردن شکم خودم و همسرم بر می آیم، چطور می توانم ۶۰۰ دلار به آنها بدهم.

وی تاکید کرده برای اثبات کشته شدن فرزندانش حاضر است محل دفن آنها را به افراد مورد اعتماد هکرها نشان دهد.تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

توییت های - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این پدر سوری آنقدر احساسی بود که حتی توسعه دهندگان GandCrab را نیز تحت تاثیر قرار داده و آنها با انتشار پیامی در یک فروم هک فایل رمزگشایی را به رایگان برای سوری ها منتشر کرده اند.

این فایل که SY_keys.txt نام دارد، تنها برای شهروندان سوری کاربرد داشته و شامل ۹۷۸ کلید رمزگشایی سازگار با نسخه های یک تا پنج GandCrab است. دیگر قربانیان سوری نیز با ارسال تصویری - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از خود، گذرنامه و پیغام درخواست باج ، کلید رمزگشایی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را دریافت خواهند کرد.

نسخه های جدیدتر GandCrab به مراتب پیچیده تر بوده و علاوه بر اپلیکیشن های - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ریموت دسکتاپ، بات نت ها و سایت های فیشینگ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از طریق کیت های آلوده و اسکریپت های پاورشل نیز سیستم را آلوده می کنند.

- تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone