🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33592.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اوبر تا سال ۲۰۲۱ از پهپاد برای ارسال غذا استفاده خواهد کرد

گزارش شده که اوبر هم به لیست کمپانی‌هایی اضافه شده که قصد دارند برای حمل و نقل یا ارسال محصولاتشان از پهپاد استفاده کنند. این شرکت می‌خواهد تکنولوژی یاد شده را در سرویس ارسال غذای ...

گزارش شده که اوبر هم به لیست کمپانی‌هایی اضافه شده که قصد دارند برای حمل و نقل یا ارسال محصولاتشان از پهپاد استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران

این شرکت می‌خواهد تکنولوژی یاد شده را در سرویس ارسال غذای خود بکار ببرد و برنامه دارد که در سال ۲۰۲۱، سفارش‌های مشتریان را با پهپاد به دستشان برساند.

این کمپانی از ابتدای فعالیت خود به ایده‌های نوآورانه‌ی خود مشهور گشته - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران - و این روزها تقریباً به فعلی پر استفاده در زبان دنیا - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران - تبدیل شده است. حال بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، اوبر قصد دارد که ایده‌ی دیگری را در فعالیت‌هایش در پیش بگیرد و پهپاد‌ها را به سیستم ارسال غذای سرویس اوبر ایتز (UberEats) اضافه نماید تا سرعت حمل و نقل آنها و انتظار - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران - کاربران را به شدت کاهش دهد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران

شایعات از اینجا شروع شده که ژونالیست‌های نشریه مذکور موفق شدند آگهی استخدامی با عنوان flight standards and training به معنی مسئول آموزش و استانداردسازی پرواز پیدا کنند. این شغل برای ساکنین سانفرانسیکو، محل مقر اوبر درنظر گرفته شده و به همین دلیل کارشناسان باور دارند، در آینده‌ای نزدیک پهپاد‌ها به سیستم ناوبری کمپانی یاد شده اضافه خواهند شد.

جالب اینجاست اوبر پس از سوال‌های روزنامه نگاران، سریعاُ آگهی یاد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران - شده را از سایت خود حذف نمود. البته هنوز آثاری از آن در وبسایت لینکدین وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران

یکی از مسئولین کمپانی مذکور که نامش فاش نشده، دراین باره عنوان نموده که آگهی شغلی یاد شده نمی تواند بیانگر برنامه‌های کلی این شرکت باشد چرا که این پروژه هنوز در روزهای نخست خود به سر می‌برد.

«دارا خسروشاهی» مدیر عامل اوبر اردیبهشت ماه اعلام کرد که استفاده از پهپاد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران - برای سرویس اوبر ایتز جزو برنامه‌های آینده‌ی این شرکت بوده است. تا به حال کمپانی یاد شده از دوچرخه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران - سواران و راننده‌ها برای ارسال غذا استفاده می‌کند اما پهپاد‌های خودران قادر خواهند بود در کسری از دقیقه، فواصل طولانی را بیپیمایند و غذای کاربران را به سرعت انتقال دهند.

 

تماشا کنید: دارا خسروشاهی برای یک روز - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران - راننده‌ اوبر شد [تماشا کنید]

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone