🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33584.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هزینه تعمیر آیفون‌های جدید مشخص شد

اپل از همین هفته عرضه آیفون XR را به عنوان ارزانترین مدل در میان سری جدید موبایل هایش آغاز می کند اما قبل از آن هزینه تعمیر مدل‌های جدید را مشخص کرده است. بر این اساس ...

اپل از همین هفته عرضه آیفون XR را به عنوان ارزانترین مدل در میان سری جدید موبایل هایش آغاز می کند اما قبل از آن هزینه تعمیر مدل‌های جدید را مشخص کرده است.

بر این اساس اگر تحت پوشش سرویس خدماتی +AppleCare نباشید، تعمیر نمایشگر ۶.۱ اینچی با پنل LCD حداقل ۱۹۹ دلار هزینه خواهد داشت که به مراتب از هزینه تعمیر ۲۷۹ دلاری صفحه نمایش اولد آیفون XS و XS مکس کمتر است. در عین حال تعویض باتری مشابه دو مدل دیگر ۶۹ دلار برای کاربر تمام می - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - شود.

به گفته اپل صدمات دیگر نظیر شکستن پنل پشتی شیشه ای برای کاربران - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - گوشی مورد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - بحث ۳۹۹ دلار است در حالی که برای آیفون XS و XS مکس به ترتیب ۵۴۹ و ۵۹۹ دلار خواهد بود. سال قبل تعمیر این بخش از آیفون ۱۰ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - هزینه مشابهی در پی داشت.تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پل سفید استان مازندرانهمه گجت های اپل به صورت پیش فرض از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - یک - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - سال گارانتی و یک ماه خدمات تلفنی بهره می برند اما سرویس +AppleCare این مدت را برای دستگاه های مبتنی بر iOS به دو سال افزایش می دهد.

در صورتی که از قبل سرویس +AppleCare را تهیه کرده باشید، فارغ از نوع مدل گوشی هزینه تعمیر تا دو مرتبه به ۹۹ دلار کاهش پیدا خواهد کرد و تعویض نمایشگر هم در ازای پرداخت تنها ۲۹ دلار انجام می - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - شود.

بهای تهیه این سرویس برای آیفون XR، هشت پلاس و ۷ پلاس برابر ۱۴۹ دلار است اما کاربران آیفون XS و XS مکس برای برخوردار شدن از این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - سرویس باید ۱۹۹ دلار پرداخت کنند که در قبال آن طی دو سال از زمان خرید تعمیرات موبایل تا دو بار با تخفیف مذکور صورت خواهد گرفت.

اپل پیش از این تخفیف های ۲۰ و ۴۰ دلاری را به ترتیب برای تعویض باتری آیفون - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - ۶ و آیفون ۱۰ در نظر گرفته بود - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - که در پایان سال جاری میلادی به پایان می رسند. در نهایت باید گفت که هزینه تعمیر آیفون XR نیز همانند قیمت این گوشی از دو مدل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - جدید دیگر مقرون - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - به صرفه تر است.

 

تماشا کنید: تور ویدیویی اپل برای آیفون‌ های جدید

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone