🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25138.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

وقتی ماسک فیسبوک و واتساپ را با خاک یکسان می کند

طبق توییتی که دو روز پیش توسط ایلان ماسک منتشر شد به نظر می رسد که این کارآفرین موفق و مدیرعامل شرکت های تسلا و اسپیس ایکس نتنها علاقه ای به فیسبوک ندارد بلکه از ...

طبق توییتی که دو روز پیش توسط ایلان ماسک منتشر شد به نظر می رسد که این کارآفرین موفق و مدیرعامل شرکت های تسلا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - و اسپیس ایکس - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - نتنها علاقه ای به فیسبوک ندارد بلکه از این شبکه اجتماعی و برخی سرویس های متعلق به آن نیز متنفر است.

ماسک در پاسخ به توییت ساشا بارون کوهن که خواستار قانونمندسازی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - بیشتر در فیسبوک شده بود اظهار داشت:

فیسبوک را دیلیت کنید [چراکه اپلیکیشن] ضعیفی است.

فیسبوک هنوز واکنشی به این توییت نشان نداده و از اظهار نظر در رابطه با آن خودداری کرده است.

ماسک قبلا نیز اظهار داشته بود که از فیسبوک خوشش نمی آید چون آرامشش را بر هم - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - می زند و ناراحتش می کند. در سال ۲۰۱۸ میلادی چند دقیقه بعد از آنکه ماسک مدعی شد نمی دانسته اسپیس ایکس در فیسبوک صفحه اختصاصی دارد، صفحات متعلق به تسلا و اسپیس ایکس از این شبکه اجتماعی پاک شدند.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک و ایلان ماسک اختلاف نظر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - زیادی در رابطه با آینده هوش مصنوعی با هم - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - دارند؛ با وجود آنکه زاکربرگ مدعی است هوش مصنوعی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - می تواند روزی باعث بهبود سلامت و امنیت بشر شود ماسک همواره از توانایی های بالقوه هوش مصنوعی برای خطرناک تر کردن تسلیحات هسته ای گفته و حتی زمانی اظهار داشت که درک زاکربرگ از هوش مصنوعی محدود است.

هر دوی این مدیران و شرکت های تحت مدیریت شان در سال های اخیر در کانون جنجال های خبری بسیاری بوده اند. زاکربرگ و فیسبوک به خاطر نحوه مدیریت دیتای کاربران، سخنان تفرقه افکن و اخبار کذب با انتقاد روبرو بودند - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - و ماسک و تسلا به خاطر نادیده گرفتن ایمنی کارکنان و تبلیغاتی که تسلا برای سیستم اتوپایلوت خود منتشر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - کرد.

البته انتقادهای ایلان ماسک صرفا محدود به فیسبوک نمی شود و سرویس های وابسته به آن را نیز نشانه گرفته. برای مثال هفته پیش او انتقاداتی را در مورد واتساپ مطرح کرد و ظاهرا باور دارد واتساپ یک زباله قابل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - هک است. او در توییتی که برای آگاهسازی کاربران در مورد باگ های - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - امنیتی واتساپ منتشر کرد یکی از اموجی های این پیام - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - رسان را هم با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشت و خاطرنشان کرد که آن اموجی هیچ برتری خاصی نسبت به نمونه های مشابهش ندارد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل

اموجی جدید. آخرین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - مورد همراه با هک رایگان گوشی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردبیل استان اردبیل - شما!

انتقادات ماسک به واتساپ چندان هم بیراه نیست. قبل از انتشار این توییت و اظهارنظرها کارشناسان Trend Micro از کشف آسیب پذیری تازه ای در این پیام رسان خبر دادند که سرقت فایل های ذخیره شده روی گوشی قربانی را برای هکرها ممکن می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone