🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25136.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

این ربات سخنگو در مورد ویروس کرونا اطلاعات می‌دهد [تماشا کنید]

یک استارتاپ به منظور افزایش آگاهی عمومی در مورد ویروس کرونا، رباتی سخنگو را در میدان پر رفت و آمد تایمز شهر نیویورک مستقر کرد. این ربات یک و نیم متری که Promobot نام دارد، ...

یک استارتاپ به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - منظور افزایش آگاهی عمومی در مورد ویروس کرونا، رباتی سخنگو را در میدان پر رفت و آمد تایمز شهر نیویورک - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مستقر کرد.

این ربات یک و نیم متری که Promobot نام دارد، از دیروز (دوشنبه) - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در میدان تایمز محله منهتن قرار گرفته و به سوالات رهگذران پاسخ می دهد:

عابرین - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می توانند از طریق نمایشگر لمسی تعبیه شده در بالاتنه این ربات به سوالاتی در مورد ویروس کرونا پاسخ داده و با آن حرف بزنند.

ربات Promobot توسط استارتاپی آمریکایی که بیشتر اعضای آن روسی هستند، ساخته شده است. «Oleg Kivorkutsev» مدیر ارشد توسعه کسب و کار این استارتاپ در مصاحبه با سایت رویترز می گوید:

«ما برای تشخیص علایم بیماری کروناویروس نرم افزار مخصوصی را توسعه دادیم. می دانیم که این مشکل اهمیت بالایی دارد و سبب نگرانی و ترس مردم شده است. اگر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مردم اطلاعات مختصر و ساده‌ای از این ویروس - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از جمله علایم و راه های پیشگیری از آن را کسب کنند، هیچ اتفاقی برایشان نخواهد افتاد و همه خوشحال می شوند.»

البته ربات Promobot توانایی تشخیص ویروس کرونا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را ندارد. کاربر باید - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به سوالاتی که این ربات در مورد علایم ویروس کرونا (از جمله تب) می پرسد، با «بله» یا «خیر» پاسخ دهد. در صورتی که پاسخ - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سوالات «نه» باشد، ربات پیغامی دلگرم کننده مبنی بر عدم ابتلای - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - فرد به ویروس کرونا پخش می کند.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان

یکی از رهگذران پس از استفاده از ربات یاد شده آنرا بسیار باهوش توصیف کرد. یکی دیگر از - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - عابران که از کشور اسکاتلند از میدان تایمز بازدید می کرد، این ربات را «کمی دیوانه‌وار» خواند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و اضافه کرد که با توجه به جو شهر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نیویورک دیدن آن طبیعی است.

میدان تایمز یا تایمز اسکوئر (Times Square) نام تقاطعی بسیار مشهور در محله منهتن شهر نیویورک است و یکی از مراکز تجاری و گردشگری محبوب این شهر به شمار می رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بامین نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
بسیار خوشحالیم که بتوانیم بگوییم مشتری ما به خدماتی که توسط شرکت الو در تعمیر لباسشویی کرال TFW -28414 ارائه شده است، بسیار راضی بوده است. فرآیند تعمیر به طور خوبی پیش رفته و پس از اتمام کار، دستگاه به بهترین شکل ممکن برای مشتری تحویل داده شده است. از حرفه‌ای بودن تیم تعمیرات شرکت الو در شعبه خمینی شهر بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم به این خوبی در ادامه همکاری با آنها داشته باشیم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone