🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25135.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اینتل از شرکت در نمایشگاه MWC 2020 انصراف داد

اینتل امروز اعلام کرد که به دلیل نگرانی های ناشی از شیوع ویروس کرونا، در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2020) شرکت نمی کند. اینتل با اعلام این خبر به شرکت هایی که تاکنون به ...

اینتل امروز اعلام کرد که به دلیل نگرانی های ناشی از شیوع ویروس کرونا، در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2020) شرکت نمی کند.

اینتل با - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - اعلام این خبر به شرکت هایی که تاکنون به خاطر ویروس کرونا از حضور در بزرگ ترین رویداد موبایلی سال انصراف داده اند، پیوست. پیش‌تر آمازون، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - اریکسون، ال‌جی و سونی غیبت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - خود در این نمایشگاه را اعلام کرده بودند.

سخنگوی شرکت اینتل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که امنیت و سلامت تمامی کارکنان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - و شرکایش از بالاترین درجه اهمیت برخوردار بوده و به دلیل رعایت جوانب احتیاط، از شرکت در کنگره جهانی موبایل انصراف می دهد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان

شرکت ویوو نیز در ایمیلی به سایت Android Authority، غیبت خود در نمایشگاه MWC 2020 را اعلام کرد و از تأخیر در رونمایی از گوشی Apex خبر داد.

شرکت مخابراتی ژاپنی ان‌تی‌تی دوکومو (NTT Docomo) که به عنوان بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه در ژاپن شناخته می شود نیز به دلیل آنچه «در نظر گرفتن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - امنیت بازدیدکنندگان، شرکت های همکار و کارکنان» اعلام شده، در کنگره جهانی موبایل حضور نخواهد یافت.

حدوداً یک هفته پیش ال‌جی جزو اولین شرکت ها از حضور در کنگره جهانی موبایل انصراف داد. در ادامه شرکت های اریکسون، آمازون، سونی و TCL نیز به لیست غایبان اضافه شدند. حضور سامسونگ در این رویداد به عنوان بزرگ ترین سازنده موبایل جهان، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کروناویروس جدید نخستین بار در شهر ووهان، پایتخت استان هوبئی کشف شد و طبق آمارها تا کنون بیش از 43 هزار نفر از مردم دنیا را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - به خود مبتلا کرده و بالغ بر هزار نفر را به کام مرگ کشانده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - است. این ویروس مرگبار به بیش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - از 30 کشور سرایت کرده است.

انجمن سامانه جهانی ارتباطات - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - سیار (GSM Association) که مسئول برگزاری کنگره جهانی موبایل است، از برپایی این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - رویداد با در نظر گرفتن تمهیداتی مختلفی از جمله قانون دست دادن ممنوع و جلوگیری از حضور شرکت کنندگان از استان هوبئی خبر می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone