🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25134.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

باگ ویندوز ۷ مانع خاموش کردن کامپیوتر می‌شود

هنوز یک ماه از پایان پشتیبانی ویندوز ۷ از سوی مایکروسافت سپری نشده که سر و کله دومین باگ مهم در این سیستم عامل پیدا شده است. دلیل وقوع این باگ مشخص نیست اما مانع ...

هنوز یک ماه از پایان پشتیبانی ویندوز ۷ از سوی مایکروسافت سپری نشده که سر و کله دومین باگ مهم در این سیستم عامل پیدا شده است. دلیل وقوع این باگ مشخص نیست اما مانع خاموش کردن سیستم توسط کاربران می شود.

در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اصفهان استان اصفهان - روزهای اخیر تعدادی از کاربران ویندوز ۷ حین تلاش برای خاموش کردن کامپیوتر خود با این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اصفهان استان اصفهان - هشدار مواجه شده اند: «شما اجازه خاموش کردن این رایانه را ندارید». - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اصفهان استان اصفهان - مایکروسافت هنوز به این مساله واکنش نشان نداده و کسی هم از دلیل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اصفهان استان اصفهان - اصلی آن سر در نیاورده اما ممکن است ناشی از مشکل در UAC ویندوز باشد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اصفهان استان اصفهان

از آنجا که دوران پشتیبانی مایکروسافت از این سیستم عامل به سر آمده، کاربران خود به دنبال راه حلی برای رفع آن هستند و خوشبختانه Quick Heal این راه را پیدا کرده. اگر شما هم با این مشکل مواجه شده اید، با دنبال کردن مراحل زیر می توانید آنرا رفع کنید اما توجه داشته باشید که این یک راه حل غیررسمی است - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اصفهان استان اصفهان - و مسئولیت عواقب آن بر عهده خودتان خواهد بود:

  • برای وارد شدن به Run همزمان کلیدهای Windows+R را فشار دهید.
  • gpedit.msc  را تایپ کرده و  کلید Enter را بزنید.
  • در پنجره  Group Policy Editor به منوی Computer Configuration > Windows Settings > Security Settings > Local Policies > Security Options بروید.
  • در پنل سمت راست گزینه Security - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اصفهان استان اصفهان - Options دوبار روی User Account Control: Run all administrators in Admin Approval Mode کلیک کنید.
  • در پنجره جدید Enable را انتخاب کنید.
  • دوباره پنجره Run را باز کرده و پس از وارد کردن عبارت gpupdate /force کلید Enter را بزنید. با اینکار تمام تنظیمات گروهی به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اصفهان استان اصفهان - روز خواهد شد.
  • سیستم را به صورت عادی خاموش کرده یا ریستارت کنید.

هرچند دوران پشتیبانی ردموندی‌ها از ویندوز ۷ به پایان رسیده اما این شرکت چند روز قبل برای حل مشکل والپیپر یک به روزرسانی را ارائه کرد. از آنجا که مشکل در خاموش کردن کامپیوتر به مراتب مهمتر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اصفهان استان اصفهان - از والپیپر است، امیدواریم این شرکت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اصفهان استان اصفهان - یکبار دیگر هم اقدام به ارائه پچ کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone