🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25123.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

رویترز اولین گزارش ویدیویی کاملا خودکار را منتشر کرد

رویترز و کمپانی انگلیسی از نخستین مجری مجازی رونمایی کرده اند که بسیار واقع نما بوده و قابلیت مرور خبرهای ورزشی و ارائه خلاصه ای از آنها را دارد. در این سیستم با ترکیب ویدیویی ...

رویترز و کمپانی انگلیسی از نخستین مجری مجازی رونمایی کرده اند که بسیار واقع نما بوده و قابلیت مرور خبرهای ورزشی و ارائه خلاصه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - ای از آنها را دارد.

در این سیستم با ترکیب ویدیویی از مجری واقعی و فناوری هوش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - مصنوعی یک مجری مجازی قابل برنامه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - نویسی خلق می - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - شود. در واقع طرز کار شبیه به تولید ویدیوی دیپ فیک است اما در جهت درست - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - از آن استفاده شده است.

سیستم مذکور ابتدا به کمک الگوریتم های AI داده ها را تحلیل کرده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - و مدلی مجازی از مجری می سازد. سپس با استفاده از یادگیری ماشین و شبکه های مولد بازگشتی خاص به شبیه سازی می پردازد. مجری مجازی بدون نیاز به ارائه متن یا ویرایش عکس و ویدیو از سوی کارکنان رویترز و با استفاده از تصاویر و گزارش‌های این شبکه تلویزیونی، رویدادهای ورزشی را مرور کرده و حتی خلاصه ای از مهمترین اتفاقات را ارائه می کند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان

این پروتوتایپ بر پایه سیستم ویدیویی کنونی رویترز ساخته شده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - که تصاویر مسابقات لیگ برتر انگلستان را با فیدهای داده از رویدادهای ورزشی ترکیب می کند. شبکه مذکور از  این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - دادها و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - هوش مصنوعی برای تولید ویدیوهایی زیر نویس شده و مناسب شبکه های اجتماعی استفاده می کند.

هدف کمپانی های مذکور از ساخت مجری مجازی نمایش نحوه ارائه محتوا با استفاده از فناوری های مدرن در آینده است. Nick Cohen، مدیر محصول رویترز با اشاره به پیشرو بودن شبکه متبوعش در بکارگیری تکنولوژی های نوین می گوید:

این سیستم به ما کمک می کند تا بفهمیم چطور  با کنار هم قرار دادن رسانه ترکیبی، هوش مصنوعی و فیدهای خبری زنده می توان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - سرویس ها و محصولات جدیدی ایجاد کرد.

به گفته Cohen این سیستم فوق العاده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - واقع گرایانه است و نخستین - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - افرادی که شاهد آن بوده اند کاملا تحت تاثیر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - قرار گرفته اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone