🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25126.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

افزایش ۳ میلیارد دلاری بودجه ناسا به دستور ترامپ

به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، بودجه ناسا برای سال مالی ۲۰۲۱ رقم ۲۵.۶ میلیارد دلار خواهد بود. ترامپ سعی دارد تا ۳ میلیارد دلار بیشتر از بودجه فعلی سال جاری مالی که ۲۲.۶ ...

به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، بودجه ناسا برای سال مالی ۲۰۲۱ رقم ۲۵.۶ میلیارد دلار خواهد بود. ترامپ سعی دارد تا ۳ میلیارد دلار بیشتر از بودجه فعلی سال جاری مالی که ۲۲.۶ میلیارد دلار است درخواست کند. رقم درخواست شده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان - اضافی به منظور تسریع توسعه ارسال فضانوردان به ماه خواهد بود.

درخواست ۳ میلیارد دلاری ترامپ برای افزایش بودجه ناسا، آن را به بیشترین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان - درخواست افزایش بودجه برای این سازمان در چند دهه گذشته تبدیل کرده است. این کار بازتابی از تلاش‌های مضاعف دولت ترامپ به منظور اطمینان از آمریکایی بودن فضانورد بعدی است که به ماه ارسال شود تا دستاوردی دیگر را به نام - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان - خود و کشورش - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان - ثبت کند. در همین راستا مدیر اجرایی ناسا به نام جیم برداستاین نیز به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان - طور مکرر از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان - هدف آژانس فضایی آمریکا به منظور - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان - ارسال فضانوردان آمریکایی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان - به کره ماه سخن می‌گوید.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان

نام این پروژه آرتمیس است که بر اساس زمان‌بندی‌های ناسا، تا سال ۲۰۲۴ محقق می - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان - شود. البته با توجه به پیشرفت فعلی این پروژه به نظر می‌رسد که این سازمان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان - کمی از برنامه عقب‌تر باشد. برداستاین اخیرا از طرف کنگره به دلیل درخواست افزایش ۱.۶ میلیارد دلاری بودجه مالی سال جاری ناسا تحت فشار قرار گرفته بود، ولی با توجه به درخواست رئیس جمهور ایالات متحده می‌تواند به افزایش بودجه امیدوارتر باشد.

بر اساس گزارش‌هایی که سایت وال استریت ژورنال انجام داده، می‌توان گفت که ناسا می‌خواهد به پیشنهادات تولید ماه‌نشین‌های مورد نیاز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان - خود برای پروژه آرتمیس به دست شرکت‌های دیگر گوش دهد تا این گونه بودجه سال ۲۰۲۱ خود را مدیریت کند. به همین دلیل است که این - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان - سازمان در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان - حال همکاری با شرکای رسمی و شخص ثالث است تا اجزای رباتیک و ماه‌نشین‌های بی‌سرنشین را روی کره ماه آزمایش کند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان

ناسا چندی پیش بیانه‌ای به منظور دریافت پیشنهادات صنعتی برای ماه‌نشین پروژه آرتمیس ارائه داد که پس از دریافت چندین بازخورد، تغییراتی جدید در آن داد و آن را دوباره - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان - در مرداد منتشر کرد. نتیجه تلاش‌های ناسا، انتخاب چندین شریک تجاری به منظور حمل فضانوردان به ماه می‌شود که طی آن، اولین ارسال در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مریوان استان کردستان - سال ۲۰۲۴ و دومین ارسال نیز طی ماموریتی در سال ۲۰۲۵ خواهد بود. از شرکت‌های احتمالی می‌توان به بوئینگ، اسپیس ایکس و بلو اوریجین اشاره کرد. دونالد ترامپ قصد دارد درخواست خود را روز ۲۱ بهمن تسلیم کنگره کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone