🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25133.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویر ثبت شده با دوربین گلکسی اس 20؛ کارایی بالا در شب و زوم قوی

تنها یک روز به رونمایی از سری گلکسی S20 باقیمانده اما آنقدر حجم اطلاعات لو رفته زیاد است که از همین حالا بسیاری از مشخصات این گوشی ها را می دانیم. در تازه ترین موارد ...

تنها یک روز به رونمایی از سری گلکسی S20 باقیمانده اما آنقدر حجم اطلاعات لو رفته زیاد است که از همین حالا بسیاری از مشخصات این گوشی ها را می دانیم. در تازه ترین موارد تصویری منتسب به گلکسی S20 پلاس 5G توسط Max Weinbach منتشر شده که نشانگر نمایشگری حفره دار از نوع اینفینیتی O است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

حفره نمایشگر به مراتب کوچکتر از S10 پلاس است و دقیقا در مرکز نوار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - وضعیت جاخوش کرده است. حاشیه نمایشگر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - هم نسبت به مدل قبلی باریکتر شده اما در مقایسه با گلکسی نوت ۱۰ پلاس اندکی ضخیمتر است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین بهینه سازی های این خانواده دوربین اصلی است. این ماژول در گلکسی S20 شامل دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری در کنار دو سنسور - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - ۱۲ مگاپیکسلی است که پشت لنزهای واید و الترا واید قرار گرفته اند.

Max Weinback در توییتر خود چهار تصویر منتشر کرده که دو تای آنها با گلکسی S10 و دو تصویر دیگر با گلکسی S20 از منظره ای در شب ثبت شده اند. همانطور که می بینید نوردهی و سطح جزییات در خروجی گلکسی S20 به مراتب بهتر است. ظاهرا در گوشی جدید سامسونگ هم مثل پیکسل سطح نور زرد کاهش می یابد چرا که همه خانه ها سفید ثبت شده اند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

دو تصویر دیگر که از این افشاگر به دست رسانه ها رسیده نشان دهنده زوم قوی دوربین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - گلکسی S20 پلاس است. تصویر اول خروجی سنسور اصلی است که سطح جزییات آن مثل نوشته روی جعبه قابل توجه است. هرچند در آن نویزهایی وجود دارد اما این مورد برای عکس های ثبت شده در فضای داخلی طبیعی است. تصویر دوم حاصل زوم - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسدآباد استان همدان - هیبریدی ۳۰ برابری است که یا با همان سنسور و یا با دوربین تله فوتو ثبت شده است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسدآباد استان همدان

پرچمدارهای جدید سامسونگ فردا ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران معرفی خواهند شد و دیجیاتو مثل همیشه این رویداد را به صورت زنده پوشش خواهد داد.

- تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسدآباد استان همدان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone