🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25132.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

بلک بری Z10؛ شروع تازه برای شرکتی که به بن بست خورد

نام کمپانی بلک بری با کیبورد گره خورده است. حتی الان هم که گوشی هوشمند مدرنی با کیبورد به بازار عرضه می‌شود، می‌توان مطمئن بود که نام بلک بری روی آن است. اگر به پیشینه ...

نام کمپانی بلک بری با کیبورد گره خورده است. حتی الان هم که گوشی هوشمند مدرنی با کیبورد به بازار عرضه می‌شود، می‌توان مطمئن بود که - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - نام بلک بری روی آن است. اگر به پیشینه این کمپانی کانادایی نگاهی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - بیندازید، به پیجر‌های قدیمی بر می‌خورید که ۲۴ سال از معرفی آن‌ها می‌گذرد. اولین گوشی این کمپانی اما در سال ۲۰۰۰ به بازار عرضه شد که ۱۳ سال درخشان بعدی آن را کنار بگذاریم، باقی دستاورد‌های این شرکت محبوب، جایی برای خوشحالی باقی نمی‌گذارد. با ما همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به تولد مجدد نافرجام یکی از محبوب‌ترین سازندگان تلفن‌های همراه.

این کمپانی در ابتدا با نام ریسرچ این موشن یا همان (RIM) فعالیت خود را آغاز کرد ولی از سال ۲۰۱۳ تصمیم گرفت تا نام بلک بری را برای خود انتخاب کند. تغییر بنیادی دیگری که در این شرکت کانادایی ایجاد شد، فراموش کردن سیستم‌عامل BB OS و روی آوردن به سیستم‌عامل بهینه‌شده بلک بری ۱۰ بود. این سیستم‌عامل برای نمایشگر‌های لمسی بهینه شده بود و بلک بری قصد داشت تا عقب‌افتادگی خود در این زمینه را جبران کند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران

از همین رو این شرکت دو گوشی را به عنوان پرچمداران سیستم‌عامل جدید خود برگزید. بلکبری Z10 و Q10 که اولی مشابه دیگر گوشی‌های لمسی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - بود و دومی رگه‌هایی از گذشته و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - اصالت این کمپانی را همراه داشت. همین دو گوشی باعث اختلاف میان بالارده‌های این کمپانی در تبلیغات شد. مدیرعامل وقت این کمپانی علاقه داشت بلک بری Q10 به عنوان چهره اول این کمپانی انتخاب شود، در حالی که باقی اعضای هیئت مدیره و مدیران بازاریابی علاقه داشتند تا گوشی معقول‌تر بلک بری Z10 در صف اول سیستم‌عامل جدید قرار گیرد.

با این حال بلک بری Z10 نیز در تبلیغات خوب عمل نکرد و حتی باعث شد تا مدیرعامل جدید این کمپانی برخی از اعضای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - بازاریابی را اخراج کند. در آن سوی تغییر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - و تحولات بلک بری، سیستم‌عامل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - جدید قرار داشت که تماما توسط ژست‌های حرکتی هدایت می‌شد. اما از آن‌جایی که سیستم‌عامل جدید تغییر رادیکالی برای این کمپانی حساب - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - می‌شد، بسیاری از کاربران قدیمی را سردرگم می‌کرد. از طرفی هم چون این سیستم‌عامل جدید بود، تمام کاربران نیز جدید - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - به حساب می‌آمدند و در نتیجه کار با آن برای هر کسی سخت بود.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران

در هر صورت اگر می‌توانستید ژست‌های حرکتی این سیستم‌عامل را در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - نمایشگر بزرگ ۴.۲ اینچی (نمایشگر بزرگتر نسبت به Q10) یاد بگیرید، به قهرمان مولتی تسکی تبدیل می‌شدید که هیچ کس جلودار‌تان نبود. اگر بخواهیم این ژست‌های حرکتی را برایتان توضیح دهیم، بهتر است سیستم‌عامل iOS در آیفون X به بعد را مثال بزنیم. به زبان ساده‌تر، می‌توان اینگونه گفت که ژست‌های حرکتی iOS به نوعی الهام گرفته شده از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - ژست‌های حرکتی بلک بری ۱۰ است.

یکی دیگر از نقاط - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - قوت این سیستم‌عامل مربوط به بلک بری هاب می‌شود. این بخش مکانی برای تجمیع تمامی پیام‌های دریافتی کاربر اعم از ایمیل، پیامک‌ها، پیام‌های خصوصی شبکه‌های اجتماعی و به بیان ساده‌تر تقریبا هر نوع پیامی که یک شخص می‌تواند دریافت کند، بود که بلک بری به بهترین نحو آن را مدیریت می‌کرد. یکی از ویژگی‌های بلک بری هاب، این بود که کاربر می‌توانست با کشیدن پیامی به جهت دلخواه، گزینه‌هایی برای پاسخ، بازنشر یا هر عمل دیگری مشاهده کند که مدیریت آن‌‌ها را بسیار ساده می‌کرد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران

مهمترین مشکلی که پیش روی هر سیستم‌عامل نوپایی قرار می‌گیرد، ترغیب توسعه‌دهندگان به ساخت برنامه است. همان‌طور هم که دیدید، بلک بری ۱۰ هیچگاه از نظر شمار برنامه‌های درست و درمان به پای همتایان خود نرسید. - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - به همین دلیل این کمپانی تصمیم گرفت تا امولاتور اندروید ۲.۳ را داخل این سیستم‌عامل تعبیه کند تا کاربران بتوانند برنامه‌های اندروید را نیز روی گوشی‌های - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - این کمپانی تجربه کنند. به دلیل قدیمی بودن امولاتور، هیچ کس علاقه نداشت تا برنامه‌های خود - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - را به بلک بری اپ ورلد (معادل گوگل پلی) بیاورد. به همین دلیل حتی پس از آپدیت شدن امولاتور به نسخه ۴.۳، باز هم کیفیت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - برنامه‌های اختصاصی بلک بری بهتر بود.

شاید بتوان در کنار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - بلک بری هاب، از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - بلک بری مسنجر نیز به عنوان یکی از برترین ویژگی‌های این سیستم‌عامل یاد کرد. سال‌ها پیش از این که پیام‌رسان‌های واتساپ و تلگرام اوج بگیرند، این بلک بری مسنجر بود که بازار را در دست داشت. با تغییر استراتژی این کمپانی، در‌های مسنجر کمپانی محبوب به روی دیگر پلتفرم‌های باز شد و حتی تا سال ۲۰۱۵ نیز توانست ۱۹۰ میلیون کاربر را به خود - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - جذب کند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران

حذف کیبورد نیز مسئله دیگری بود که کاربران به آن خورده می‌گرفتند، اما بلک بری نشان داد که در زمینه کیبورد با کسی شوخی ندارد و همچنان یکه‌تاز بازر است. کیبورد روی صفحه این کمپانی که برای سیستم‌عامل بلک بری ۱۰ توسعه‌داده شده بود به قدری در پیش‌بینی کلمات خوب عمل می‌کرد که اگر به آن عادت می‌کردید، نمی‌توانستید با کیبورد دیگری کار کنید.

با تمام این اوصاف، بلک بری در فصل اول سال ۲۰۱۳ توانست یک میلیون دستگاه Z10 به فروش برساند و حتی به سوددهی نیز برسد، ولی اوضاع به همین منوال پیش نرفت و این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - کمپانی تنها چند ماه بعد، یک میلیارد دلار ضرر داد. تولد مجدد نافرجام این کمپانی با فروش آخرین گوشی طراحی شده توسط مهندسینش به پایان رسید و از آن پس هم شاهد گوشی‌های ساخته و پرداخته شده توسط برند TCL بودیم.

اوضاع برای کمپانی محبوب کانادایی خوب پیش نرفت و قراردادی هم که با TCL بسته بود اواسط - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - شهریور امسال - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رامسر استان مازندران - تمام می‌شود و این گونه که پیداست، بعید به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک شاهد برند بلک بری روی گوشی هوشمند باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone