🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25137.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

فعالیت کارخانجات فاکسکان در چین با ۱۰ درصد نیروی کار از سر گرفته می شود

فاکسکان که اصلی ترین تولید کننده آیفون به شمار می رود روز گذشته چراغ سبز را برای بازگشایی دو کارخانه خود در چین که به خاطر ویروس کرونا تعطیل شده بودند از مقامات این کشور ...

فاکسکان که اصلی ترین تولید کننده آیفون به شمار می رود روز گذشته چراغ سبز را برای بازگشایی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - دو کارخانه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - خود در چین که به خاطر ویروس کرونا تعطیل شده بودند از مقامات این کشور دریافت کرد و حالا قصد دارد با همان ۱۰ درصد از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - نیروی کار خود که تاکنون به محل کار - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - مراجعه کرده اند تولید آیفون را از سر بگیرد.

فاکسکان بزرگترین تولید کننده لوازم الکترونیک در دنیاست که به صورت پیمانی با شرکت ها همکاری می کند و روز گذشته موافقت مقامات - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - چینی برای از سرگیری فعالیت کارخانجاتش در شهر مرکزی Zhengzhou و شهر صنعتی شنزن را دریافت کرد.

این دو کارخانه روز هم رفته بخش اعظمی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - از خطوط مونتاژ آیفون را در خود جای می دهند و تاخیر بیشتر در ادامه فعالیت آنها به خاطر شیوع ویروس کرونا می تواند صادرات جهانی آیفون را تحت تاثیر قرار دهد.

فاکسکان در بیانیه خبری که پیرامون همین موضوع برای رویترز ارسال کرد آورده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - است:

به خاطر برخی سیاست ها و همچنین حساسیت  های تجاری نمی توانیم در مورد طرح های ویژه تولیدی خود نظری بدهیم.

در شهر Zhengzhou حدودا ۱۶ هزار نفر یا کمتر از ۱۰ درصد از نیروی کاری فاکسکان تا روز دوشنبه این هفته به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - محل کار خود بازگشتند و در شنزن نیز تنها ۲۰ هزار نفر (برابر با ۱۰ درصد) بعد از تعطیلات سال نوی چینی در محل کارشان حاضر شدند.

شخصی که نخواسته نامش فاش - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - شود - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - (چون کارکنان این شرکت اجازه ندارند در مورد این - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - موضوع به صورت علنی صحبت کنند) در همین رابطه به رویترز گفته است که کارخانه شنزن از کارکنانش خواسته تا فردا سر کارشان برگردند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان

این شخص در ادامه گفته است:

کار در شنزن به صورت مرحله به مرحله و برنامه ریزی شده از سر گرفته می شود اما به خاطر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - شرایط ناخوشایندی که در نتیجه شیوع ویروس کرونا به وجود آمده همچنان چالش بزرگی پیش روی فاکسکان خواهد بود.

در همین رابطه شرکت Trendforce که در زمینه تحقیقات بازار - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - فعالیت دارد روز گذشته پیش بینی های خود برای تولید آیفون در سه ماهه نخست ۲۰۲۰ را ۱۰ درصد کاهش داده و به رقم ۴۱ میلیون دستگاه رساند.

اپل نیز در برآوردهای خود برای میزان فروش این فصل بازه رقمی بزرگ تری را اعلام کرد که علت آن تردیدهای اپل در مورد روند تولید و تاثیر ویروس کرونا روی این فرایندها بوده؛ ویروسی که تا الان ۱۰۰۰ نفر در چین را به کام مرگ کشانده و ۴ هزار نفر را آلوده کرده است.

تولید ماسک

روز دوشنبه این هفته فاکسکان گزارش داد که درآمد هایش در ماه ژانویه نسبت به سال قبل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - ۱۲ درصد افت داشته و به رقم ۳۶۴.۶ میلیارد دلار تایوان رسیده است.

همانطور که اشاره - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - شد این شرکت به صورت پیمانی برای کمپانی های بزرگ دنیا از جمله اپل لوازم الکترونیک تولید می کند با این - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - حال چندی پیش اعلام شد که به خاطر شیوع ویروس کرونا چند خط تولید ماسک را در استان جنوبی Guangdong در چین راه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - اندازی کرده تا برای جمعیت چند صد هزار نفری کارکنانش ماسک تولید کند و تا پایان ماه جاری میلادی تولید ماسک آن روزانه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تویسرکان استان همدان - به رقم دو میلیون عدد خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone