🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25129.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هواوی Y7p معرفی شد؛ میان رده دیگری با دوربین 48 مگاپیکسلی

کمپانی هواوی رویه‌ای جالب را در پیش گرفته است. به دلیل محدودیت‌هایی که آمریکا برای غول چینی در نظر گرفته، این کمپانی نمی‌تواند از جدیدترین سخت‌افزارهای خود در بازار جهانی استفاده کند. در نتیجه این ...

کمپانی هواوی رویه‌ای جالب را در پیش گرفته است. به دلیل - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - محدودیت‌هایی که آمریکا برای غول چینی در نظر گرفته، این کمپانی نمی‌تواند از جدیدترین سخت‌افزارهای خود - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - در بازار جهانی استفاده کند. در نتیجه این کمپانی با ترکیب چیپست آشنای خود و چند مدل دوربین با رزولوشن‌های مختلف، گوشی‌های جدیدی را خلق - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - و به بازار عرضه می‌کند. هواوی Y7p نیز حاصل - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - همین رویه کمپانی چینی است.

این گوشی از همان پردازنده کرین 710F به همراه ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد که پیش از این در گوشی‌های دیگر این کمپانی نظیر Y9، Y9 پرایم، Y9s و ده ها مدل - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - مختلف دیگر دیده ایم و بعضی از آنها را نیز در دیجیاتو بررسی کردیم. هواوی Y7p با نمایشگری ۶.۳۹ اینچی با رزولوشن HD پلاس عرضه شده که یک حفره نیز در بالای سمت راست آن به چشم می‌خورد. - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - این حفره دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل

اگر به قاب پشتی هواوی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - Y7p نگاهی بیندازید، همان ترکیب همیشگی ماژول دوربین ۳ گانه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - را در یک طراحی عجیب شاهد هستیم، انگار قاب دیگری داخل قاب اصلی قرار گرفته است. در هر صورت سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی برای این گوشی و هزاران گوشی مشابه دیگر در نظر گرفته شده است. - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - حسگر اثر انگشت نیز در نزدیکی ماژول ۳ گانه دوربین قرار دارد.

اما به جذاب‌ترین بخش هواوی Y7p بپردازیم. هوایی تصمیم گرفته این گوشی را از دیگر گوشی‌های خود متمایز کند و به همین دلیل از درگاه USB-C استفاده نکرده است. در واقع هواوی استاندارد‌های روز را بی‌خیال شده و یک راست به سراغ درگاه microUSB رفته که برای پر کردن باتری پر ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با سرعت 10 وات به زمانی طولانی نیاز دارد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل

 

هواوی Y7p با اندروید ۹ و رابط کاربری EMUI ۹.۱ و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - از ۵۱۲ گیگابایت حافظه microSD به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - بازار عرضه می‌شود و برای خرید آن در دو رنگ آبی و مشکی نیز باید - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۱۴۵ دلار هزینه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone