🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25128.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

راهکار جدید هواوی برای جایگزینی گوگل پلی: نصب بیش از ۷۰ اپ پیش‌فرض

هواوی همچنان درگیر تحریم‌های نرم‌افزاری گوگل است و به همین دلیل نمی‌تواند به گوگل پلی و سرویس‌های موبایلی این کمپانی دسترسی داشته باشد. همین دلیل کافیست تا این غول چینی محبوب به هر دری بزند ...

هواوی همچنان درگیر تحریم‌های نرم‌افزاری گوگل است و به همین دلیل نمی‌تواند به گوگل پلی و سرویس‌های موبایلی این کمپانی دسترسی داشته باشد. همین دلیل کافیست تا این غول چینی محبوب به هر دری بزند تا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - به نحوی برنامه‌های مورد نیاز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - کاربران را در گوشی‌های خود ارائه کند. یکی از جدیدترین راه‌حل‌های این کمپانی نیز نصب پیش‌فرض ۷۰ برنامه پرکاربرد در گوشی‌های خود است.

این کمپانی محبوب طی جلسه‌ای که پشت درهای بسته با برخی از خبرنگاران اروپای شرقی برگزار کرده است، از تصمیم خود مبنی بر نصب نزدیک به ۷۰ برنامه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - کاربردی مانند اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - به صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های آینده خود پرده برداشته تا به این طریق کاربران را بیش از پیش درگیر نصب پر دردسر APK ‌های مختلف - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - نکند. لیست این برنامه‌ها هنوز مشخص نیست و بسته به بازار فروش می‌تواند تغییر کند. همچنین هواوی می‌خواهد آپدیت‌های متعدد این برنامه‌ها را از طریق سرور‌های خود ارائه کند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران

در ضمن این کمپانی گفته است که لیست برنامه‌ها می‌تواند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - بسته به چارت اپ‌های محبوب گوگل پلی تغییر کند. در نتیجه می‌توان این گونه تعبیر کرد که اگر تغییر در مراودات پر حاشیه کمپانی چینی با آمریکا ایجاد نشود، باید شاهد چندین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - اپلیکیشن مختلف - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - در گوشی‌های جدید این کمپانی باشیم. در هر صورت انتظار می‌رود که هواوی از راه‌حل جدید خود در سری P40 استفاده کند.

این راه‌حل اما شاید موقتی باشد زیرا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - گفته می‌شود خود هواوی مشغول کار روی ارائه سرویس‌های موبایل خود موسوم به HMS است تا آن‌ها را جایگزین سرویس‌های گوگل کند. از طرفی این کمپانی به همراهی شیائومی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - و کمپانی BBK قصد دارد با گوگل پلی رقابت کنند. این شرکت‌ها - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - انجمنی تحت نام انجمن توسعه‌دهندگان بین‌المللی راه‌اندازی کرده‌اند که به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند برنامه‌هایشان را راحت‌تر روی گوشی‌های هواوی و دیگر کمپانی‌های چینی عرضه کنند.

در هر صورت تا معرفی رسمی هواوی P40 نمی‌توان در این رابطه اظهار نظر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چالوس استان مازندران - قطعی کرد و باید دید آیا کمپانی چینی حاضر است فضای ذخیره‌سازی با ارزش کاربران را با ۷۰ برنامه مختلف اشغال کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone