🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39170.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تداخل سیستم تشخیص موزیک پیکسل 2 با یک بازی محبوب

در ماه های اخیر برخی کاربران گوگل پیکسل 2 و اکس ال 2 با انواع و اقسام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شناخته شده دست و پنجه نرم کرده اند و حالا نوبت به ...

در ماه های اخیر برخی کاربران گوگل پیکسل 2 و اکس ال 2 با انواع و اقسام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شناخته شده دست و پنجه نرم کرده اند و حالا نوبت به تداخل سیستم شناسایی موزیک و یک - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بازی رسیده است.

یکی از ویژگی های پیکسل 2 قابلیت شناسایی موزیک «Now Playing» است که بدون نیاز به اینترنت و با بهره گیری از کتابخانه ای متشکل از 10 هزار موزیک مختلف خدمات خود را ارائه می کند، با این حال به نظر می رسد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - قابلیت با بازی محبوب «Words With Friends 2» مشکل دارد.تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقیبر اساس گزارش کاربران پیکسل 2 باز کردن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این بازی باعث توقف Now Playing شده و برای راه اندازی مجدد آن باید موبایل را ریبوت کرده یا به صورت کلی Words With Friends 2 را حذف کرد.

خوشبختانه این مساله به وخامت سوختن پیکسل های نمایشگر، ضبط صداهای عجیب حین فیلمبرداری یا فقدان سیستم عامل نیست و تنها آن دسته از کاربران موبایل های پیکسل 2 را تحت تاثیر قرار داده که به استفاده همزمان از این سیستم و بازی علاقه دارند.

البته موبایل های پیکسل 2 و اکس ال 2 از پشتیبانی دو ساله گوگل برخوردار هستند و بسیاری از مشکلات آنها از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - طریق ارائه بروزرسانی های نرم افزاری مرتفع شده است.

با این حال این خدمات تنها در کشورهایی ارائه می شود که گوگل در آنجا حضور رسمی دارد، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از اینرو اگر کاربر ایرانی چند میلیون تومان را برای خرید این اسمارت فون ها هزینه کرده و با مشکلات مذکور مواجه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شود، از مزایای پشتیبانی کمپانی سازنده محروم خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone