تعمیرات یخچال می تگ در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30118.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی احتمالا در حال تولید یک گوشی تاشو با سه پنل است [تماشا کنید]

«ایوان بلس» یکی از فعالان توییتر که در زمینه‌ی فاش کردن اطلاعات محرمانه در حوزه‌ی تکنولوژی شناخته می‌شود، در یکی از آخرین اقدامات خود ویدیویی را فاش کرده که به ادعای او گوشی تاشو شیائومی ...

«ایوان بلس» یکی از فعالان توییتر که در زمینه‌ی فاش کردن اطلاعات محرمانه در حوزه‌ی تکنولوژی شناخته می‌شود، در یکی از آخرین اقدامات خود ویدیویی را فاش کرده که به ادعای او گوشی تاشو شیائومی را به تصویر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - می‌کشد.

در این ویدیوی بسیار تاریک با یک گوشی مواجه هستیم که دارای سه وجه مختلف است. فردی که با گوشی کار می‌کند، دو وجه کناری آن را تا می‌زند تا بتواند گوشی را با ابعاد گوشی‌های معمولی یکسان سازد.

هنوز مشخص نیست که آیا واقعا این دستگاه به دست شیائومی طراحی و ساخته شده یا نه؛ اما مدارکی وجود - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - دارد که حقیقت این ویدیو - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - را تایید می‌کند. منابع - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - ET News تیر ماه امسال گزارش دادند که شیائومی در حال ساخت گوشی‌های تاشو است و در نظر دارد تا آن‌ها را در سال ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار کند.

علاوه بر این، شرکت چینی سابقه‌ی پیشگام بودن در عملیاتی کردن ایده‌های جدید در گوشی‌های تلفن را نیز دارد. پیش از این شیائومی نمایشگر‌های تقریبا بدون حاشیه را به سری می میکس آورده بود، آن هم زمانی که هنوز شرکت‌های دیگر به صورت عملیاتی این کار را به انجام نرسانده بودند. به هر ترتیب اگر شرکتی بخواهد در زمینه‌ی تولید تلفن‌های هوشمند پیشگام باشد، باید شیائومی را هم بین احتمالات قرار دهیم.

در ویدیوی منتشر شده چند نکته‌ی مهم قابل مشاهده است. اولین نکته اینجاست که ما به راحتی حتی قبل از تا خوردن گوشی می‌توانیم محل تاخوردگی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - را تشخیص دهیم. بنابراین می‌توان احتمال داد که این ویدیو مربوط به یک نمونه‌ی آزمایشی باشد و احتمالا نسخه‌ی نهایی تفاوت‌های زیادی خواهد داشت.

از طرفی می‌توان در این ویدیو مشاهده کرد که رابط کاربری گوشی تاشو، به سرعت نسبت به دستورات عمل می‌کند. همچنین سرعت تغییر ابعاد تصویر بعد از تا خوردن نیز در نوع خود هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

هنوز سوالات زیادی راجع به این ویدیو باقی مانده است. این که آیا شیائومی واقعا روی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - این دستگاه کار می‌کند یا نه یکی از اولین سوالات مطرح شده محسوب می‌شود اما سوالاتی نظیر قیمت و کارایی این گوشی هم مورد پرسش قرار دارد اما واضح است که به زودی باید شاهد گوشی‌های تاشو باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مانا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام حالتون خوبه؟ جسارتا مرکز شما مسکن مهر فریدون کنار هم کار انجام میده
پاسخ: بله در مسکن مهر شهر فریدون کنار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone