تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24103.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آسیب عظیم به اقتصاد کشور؛ هزینه 5 میلیاردی هر تصادف رانندگی فوتی در ایران

آمار تکان دهنده است و به اندازه کافی گویا، مرگ سالانه یک میلیون و 350 هزار نفر در حوادث رانندگی جهان و البته ایران در آماری که سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده در رتبه 38 ...

آمار تکان دهنده است و به اندازه کافی گویا، مرگ سالانه یک میلیون و 350 هزار نفر در حوادث رانندگی جهان و البته ایران در آماری که سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده در رتبه 38 است و متاسفانه تلاشی از سوی صنعت خودروسازی کشور برای کاهش این آمار وحشتناک دیده نمی شود. همچنین وضعیت راه ها و فرهنگ رانندگی نیز مناسب نیست اما تغییر محسوسی در این دو بخش نیز صورت نمی گیرد.

سردار سید کمال هادیان‌فر در نشست خبری با بیان اینکه براساس آمار چهار ماهه نخست سال جاری احصاء شده از پزشکی قانونی، 53 درصد جان‌باختگان سوانح رانندگی مربوط به صحنه تصادف رانندگی است، اظهار کرد: «6 درصد جان‌باختگانِ مدت مذکور، حین انتقال بوده که نسبت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - به مدت مشابه سال گذشته بهبود و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - کاهش داشته است.»

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه 40 درصد جان‌باختگان سوانح رانندگی در چهار ماه نخست سال در مراکز درمانی جان باختند، گفت: «در ایام تابستان تا شهریور ماه 0.7 درصد افزایش جان‌باختگان سوانح رانندگی را شاهد بودیم اما تا 17 شهریور آمارها کاهشی بود؛ البته این آمارها قطعی نیست چون آمار پزشکی قانونی در آن گنجانده نشده است. تقریباً پنج درصد نسبت به سه ماه نخست سال افزایش سفر داشتیم.»

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل

بر اساس آمارها، بیش‌تر حوادث رانندگی در اثر بی‌دقتی و سهل‌انگاری راننده رخ می‌دهد که خسارات جانی و جبران ناپذیری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - را به دنبال دارد. این مقام انتظامی تصریح کرد: «در حوزه واژگونی تقریبا 25.7 درصد واژگونی داشتیم که در روزها و شرایط خاص تا 49 درصد افزایش روی داد.»

هادیان‌فر با بیان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - اینکه رانندگان و سرنشینان خودرو حدود 59 درصد جان‌باختگان سوانح رانندگی را در چهار ماه نخست سال جاری تشکیل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - دادند، خاطرنشان کرد: «در مدت مذکور 59 درصد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - سواری‌ها، 27 درصد موتورسیکلتها، 7.3 - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - درصد وانتها و مسافربرهای عمومی 0.09 درصد در تصادفات نقش داشتند.»

رئیس پلیس راهور ادامه داد: «تقریباً 68 درصد جان‌باختگان در تصادفات شهری در محورهای بزرگراهی بوده، بحث حریم 30 کیلومتری شهرها هنوز باعث نگرانی است و تصادفات در این حریم از 62 درصد به 68 درصد افزایش پیدا کرده است.»

این مقام انتظامی با بیان اینکه، تصادفات هزینه زیادی بر کشور تحمیل می‌کند، متذکر شد: «هر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - تصادف رانندگی فوتی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - معادل 5.1 میلیارد تومان خسارات به کشور وارد می‌کند، در چند ماه اخیر، روزانه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - 45 تا 65 نفر در کشور بر اثر تصادف رانندگی جان ‌باختند یعنی در هر ساعت حدود 1.9 نفر در تصادفات فوت کردند.»

اکثر این تصادف ها ناشی از انحراف به چپ و انحراف به راست می‌باشد. متأسفانه این امر بسیار شایع شده، به گونه‌ای که درصد کمی از رانندگان را می‌بینیم که در زمانی گردش و پیچیدن راهنما بزنند و بسیاری از رانندگان در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - این مورد نیاز به راهنمایی دارند. هادیان‌فر با اشاره به مرگ 17 هزار و 183 نفر بر اثر تصادفات در سال گذشته، گفت: «اگر این تعداد تصادف رانندگی فوتی را در عدد 5.1 میلیارد تومان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - ضرب شود، مشخص می‌شود چه هزینه هنگفتی بر کشور تحمیل شده است، بارها گفتیم که از کم لطفی صداوسیما گله‌مندیم، صداوسیما در حوزه پیشگیری می‌تواند بسیار کمک کند، خواهشمندیم جدی وارد این عرصه شوند، به مردم و دستگاه‌ها کمک - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - کنند.»

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه 17 - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - هزار کشته و 365 هزار مجروح زیبنده کشور نیست، گفت: «خبرنگاران اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهد اما بخش بازرگانی صداوسیما می‌تواند کمک کند البته گله ما این است که در سایر برنامه‌ها جدا از برنامه‌های خبری کاری انجام نمی‌شود.»

وی ادامه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - داد: «سازمانها چه زمانی می‌خواهند حرکت کنند، چرا به وظیفه خود عمل نمی‌کنند، چه زمانی می‌خواهیم نقاط حادثه‌خیز را اصلاح - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - کنیم، تا چه زمانی باید تک صدایی صحبت کنیم؟ هدف‌گذاری دو هزار کاهش کشته در سوانح رانندگی اتفاق - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - نیفتاد و فقط 6 ماه دوم را فرصت داریم یعنی باید تلاش کنیم.»

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: «تصادفات به اقتصاد کشور خسارات زیادی (7 درصد تولید ناخالص ملی کشور) - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - تحمیل می‌کند، حدود 113 هزار تصادف - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - رانندگی خسارتی در کشور در طرح تابستانی روی داد که 116 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.»

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل

بر این اساس وضعیت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - حوادث جاده‌ای کشور باعث شده است بانک جهانی در بررسی و مطالعات خود، وضعیت حوادث جاده‌ای ما را بحرانی اعلام کند.ایران با داشتن 18 هزار فوتی در حوادث جاده ای در سال به لحاظ آماری یکی از بالاترین تلفات جاده‌ای در جهان را داراست که از مهم ترین دلایل آن می‌توان به عوامل انسانی از جمله سرعت زیاد، بی‌احتیاطی رانندگان و بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی (فرهنگ رانندگی) و عوامل فنی و محیطی از جمله خودروهای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - فرسوده،پایین بودن سطح ایمنی خودروها،کاستی ها در کنترل کیفی خودروهای موجود و کیفیت پایین و غیر استاندارد بودن جاده‌ها اشاره کرد.

هادیان‌فر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - با بیان اینکه روزانه 215 - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - هزار اعمال قانون و قبض جریمه به طور متوسط توسط پلیس راهور صورت می‌گیرد، اظهار کرد: هیچ تحمیلی نمی‌کنیم که باید در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - روز عدد خاصی جریمه صورت گیرد و صرفاً جریمه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل - بر اساس عدالت صورت می‌گیرد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سرعین استان اردبیل

در حوادث جاده‌ای سه عامل انسان، جاده و خودرو نقش اصلی را بر عهده دارند. غیراستاندارد بودن اغلب خودرو های تولید داخل موضوعی است که مسئولان نیز از آن انتقاد می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوده نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
عرض ادب مرکز شما میدان قارتال سرعین تعمیر یخچال الکترو لوکس انجام میده؟
پاسخ: بله در میدان قارتال شهر سرعین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone