🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24509.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آیا Face ID قربانی وسواس طراحی اپل می‌شود؟

زمانی که اپل سنسور تشخیص چهره‌اش را معرفی کرد، آن را به عنوان آینده امنیت اپل در نظر گرفت. این کمپانی سعی داشت تا کاربران خود را مجبور به دل کندن از Touch ID کند ...

زمانی که اپل سنسور تشخیص چهره‌اش را معرفی کرد، آن را به عنوان آینده امنیت اپل در نظر گرفت. این کمپانی سعی داشت تا کاربران خود را مجبور به دل کندن از Touch ID کند و آن‌ها را به سمت سیستم جدید Face ID سوق دهد. درست است که اپل همواره به امنیت کاربران خود اهمیت می‌داده، ولی آیا این بار هم تنها دلیل معرفی Face ID، امنیت بوده است؟

اگر ۲۰ سال گذشته اپل را نادیده گرفته و از تمام اخبار این کمپانی نیز بی خبر مانده باشید، باز هم احتمالاً یکی از محصولات این شرکت را از نزدیک دیده اید و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - حتما در نگاه اول طراحی جذاب و توجه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - به جزئیات در آنها شما را به فکر فرو برده است. این دقیقا همان هدف فلسفه طراحی محصولات اپل است: محصولاتی با - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - طراحی‌های خاص و کاربر پسند؛ یا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - وسواس در طراحی مینیمال که استیو جابز فقید - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - آغازگر آن بود؛ یا همان کمال‌گرایی.

اگر بخواهیم بگوییم که هدف - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - اصلی اپل از حذف حسگر Touch ID فقط افزایش امنیت بوده، شاید بهتر باشد کمی بیشتر درباره این کمپانی تحقیق کنیم. می‌توان گفت که یکی از مهمترین دلایل آن، عقب ماندن اپل از رقبا در باریک کردن حاشیه دور نمایشگر بوده، زیرا اپل تا زمانی که از دکمه هوم خود و Touch ID تعبیه شده در آن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - استفاده می‌کرد، نمی‌توانست گامی بلند به سوی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - کم کردن حاشیه دور نمایشگر آیفون‌ها بردارد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان

اما اپل صرفا به کوچک کردن حاشیه دور نمایشگر آیفون فکر نمی‌کرد. اپل سعی داشت که بار دیگر آیفون را متمایز کند. زیرا طراحی تکراری آیفون ۷ در میان دریایی از گوشی‌های اندرویدی چندان به چشم نمی‌آمد. دقیقا همین وسواس متمایز بودن اپل بود که منجر به معرفی آیفون X با آن ناچ معروف - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - شد. مثل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - همیشه، دیگر شرکت‌ها به دنبال اپل از طراحی‌های مشابه جدیدترین آیفون‌ها در تولید و طراحی محصولات خود - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - استفاده کردند (حذف جک ۳.۵ میلیمتری) و این بار هم شاهد ظهور گوشی‌های اندرویدی با بریدگی نمایشگر بودیم.

اپل امنیت فیس آیدی را 20 برابر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - تاچ آیدی اعلام کرده است

اما سوال اصلی چیست؟ اپل میزان امنیت Face ID را ۲۰ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - برابر Touch ID اعلام کرد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - و احتمال مشابه بودن دو اسکن صورت را چیزی در حدود ۱ در میلیون تخمین زد. اما گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده‌اند، از احتمال عرضه مجدد Touch - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - ID خبر می‌دهند. به گفته این گزارش‌ها، اپل راهی را که چند سال قبل ناتمام گذاشته بود، به سرانجام رسانده و قصد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - دارد از سنسور Touch ID زیر صفحه نمایشگر در آیفون‌های ۲۰۲۰ استفاده کند. با این حال معرفی Touch ID حتی اگر زیر نمایشگر هم باشد، قدمی رو به عقب خواهد بود، زیرا اپل آنقدر روی قابلیت‌های Face ID مانور داده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - و آنقدر امنیت غیر قابل نفوذ آن را تبلیغ کرده است که عملا پلی برای بازگشت به مسیر قدیمیش باقی نگذاشته. البته اپل زیاد با بازگشت به عقب و جلوه دادن آن به صورت گام مثبت رو به جلو، بیگانه نیست (کافی است به مشکلات باتری آیفون - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - نگاهی بیاندازید).

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان

جانی آیو رؤیای طراحی آیفون تمام - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - شیشه ای را در سر داشت

این طراحی دقیقا مشابه آینده‌ای است که زمانی سِر جاناتان آیو برای آیفون ترسیم کرده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - بود: آیفونی کاملا شیشه‌ای. البته کمی تا تبدیل شدن این ایده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - به واقعیت زمان لازم است ولی قدم اول می‌تواند حذف Face ID - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - از صفحه نمایشگر و به دنبال آن حذف ناچ باشد. اما ابتدا اپل باید به کاربران این تضمین را بدهد که Touch ID جدید به اندازه Face ID کارآمد خواهد بود. دلیل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - این امر این است که کاربران فعلی آیفون از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - کارکرد Face ID رضایت دارند، چون به سادگی می‌توانند بدون نگرانی از چرب یا خیس بودن انگشت خود، قفل گوشی را - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - باز کرده یا تنها با نگاه کردن به گوشی، برنامه مورد نظر خود را از اپ استور خریداری کنند.

اگر اپل بتواند از هر دوی این روش‌ها به صورت همزمان بهره ببرد، آیفون در عین راحتی، تبدیل به امن‌ترین گوشی نیز خواهد شد. تصور این که در صورت خیس بودن انگشت شما، آیفون - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - توسط Face - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - ID باز شود و یا در صورت تاریک بودن فضای محیط، Touch ID - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - گوشی شما را - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - باز کند، کمی بلند پروازانه است. البته اگر اپل بتواند هر دوی این سنسور‌ها را زیر نمایشگر جا دهد، شاهکار مهندسی را به اوج خود خواهد رساند. با این حال با تکنولوژی فعلی، باید به همین حالت ناچ و حسگر زیر صفحه نمایش بسنده کنیم.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان

آیا Face ID به عنوان پلی برای رسیدن تکنولوژی مورد نیاز Touch ID به زیر صفحه نمایشگر بوده است؟ آیا طراحی یک محصول، بیشتر از کاربردی بودن آن برای اپل اهمیت دارد؟ یا آیا اپل به کاربران محصولاتش گوش داده و به جای گرفتن تصمیمات وسواس گونه، کارایی محصولات خود را در اولویت قرار می‌دهد؟ برای یافتن پاسخ این سوال‌ها احتمالا باید چند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان - سال بیشتر صبر کنید.

- تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سیاهکل استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone