🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21617.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

چه شد که مایکروسافت در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ به جنگ نرم‌افزارهای متن‌باز رفت؟

مایکروسافت در ماجرایی که در تاریخ تکنولوژی بسیار معروف است، اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی و اوایل دهه ۲۰۰۰ به جنگ نرم‌افزارهای متن‌باز رفت. در تمام این‌ سال‌ها، بسیاری از مقاصد شرکت ساکن ردموند از این ...

مایکروسافت در ماجرایی که در تاریخ تکنولوژی بسیار معروف است، اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی و اوایل دهه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - ۲۰۰۰ به جنگ نرم‌افزارهای متن‌باز رفت. در تمام این‌ سال‌ها، بسیاری از مقاصد شرکت ساکن ردموند از این کار چندان واضح نبود و حالا استیون سینوفسکی، مدیر سابق واحد ویندوز مایکروسافت به ارائه جزییات بیشتری درباره این برهه پرداخته و از مسائلی پرده برداشته که باعث می‌شود حتی تا حدی حق را به مایکروسافت بدهیم.

مدتی پیش مدیر هیئت مشاوره مایکروسافت، برد اسمیت، در سخنانی جنجالی گفت که جنگ این شرکت با نرم‌افزارهای متن‌باز باعث شد که در «سمت اشتباه تاریخ» جای بگیرد. اما سینوفسکی در واکنش به این سخنان، حرف‌های متفاوتی برای گفتن دارد که در این مقاله - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - آن‌ها را مرور می‌کنیم.

برجسته‌ترین نقل قول از رویکرد پیشین مایکروسافت در رابطه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - با نرم‌افزارها متن‌باز، متعلق به استیو بالمر، مدیرعامل پیشین شرکت است. او در سال ۲۰۰۱ میلادی با اشاره به لایسنس‌‌های متن‌باز، سیستم عامل لینوکس را «سرطان» نامید و موسس شرکت، بیل گیتس، هم در سخنانی جداگانه گفت که «پروانه عمومی همگانی گنو - GNU General Public License»، مالکیت نرم‌افزار را مثل پک‌من بلعید.

مدت کوتاهی بعد از اینکه مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - گفت می‌خواهد SQL Server را روی لینوکس پورت کند، بالمر اعلام کرد که دیگر لینوکس را نوعی سرطان تلقی نمی‌کند. اما او افزود که استعاره‌اش در آن زمان کاملا صحیح بوده و نبرد مایکروسافت با نرم‌افزارهای متن‌باز «انبوهی پول» برای ردموندی‌ها به ارمغان آورد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان

اسمیت، وکیل ارشد مایکروسافت در جریان مقابله با رویکرد متن‌باز، اخیرا گفت که کمپانی‌اش در آن برهه دست به اشتباه زده اما حالا تغییر کرده و یکی از مثال‌های این تغییر، خرید گیت‌هاب و فعالیت‌های متن‌باز در وب‌سایت‌های اشتراک‌گذاری کد است.

حالا سینوفسکی، کسی که کتابی تازه راجع به مشکلات امنیتی و آنتی‌تراست مایکروسافت در سال‌هایی که بر واحد ویندوز و آفیس نظارت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - داشت نوشته، ابعاد مختلف ماجرا را روشن و رفتار جدید کمپانی را با مقابله شرورانه‌اش با نرم‌افزارهای متن‌باز مقایسه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - کرده.

مایکروسافت امروز رویکرد متن‌باز را به عنوان عامل تغییر مسیرش از پی‌سی‌های ویندوزی به سمت اجرای آژور و آفیس روی کلاد معرفی می‌کند. اما سینوفسکی دلایلی را تشریح می‌کند که - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - باعث می‌شوند رویکرد مایکروسافت در آن زمان قابل درک باشد. او - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - در وهله نخست،‌ همان سخنانی را تکرار می‌کند که بیل گیتس هم در سال ۲۰۰۱ راجع به پروانه عمومی همگانی مطرح کرده بود: «این رویکرد باعث می‌شود یک شرکت تجاری قادر به استفاده از کارهایی که به انجام رسانده یا بهبود آن‌ها نباشد».

سینوفسکی در ادامه می‌گوید: «مایکروسافت براساس این فلسفه تاسیس شد که نرم‌افزار نوعی مالکیت معنوی است». این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - همان چیزیست که رویکرد مایکروسافت در قبال نرم‌افزار و سخت‌افزار را از رویکرد آی‌بی‌ام، گوگل و اپل متفاوت می‌کرد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان

او در صحبت‌هایش به Altair BASIC اشاره می‌کند، نخستین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - محصول بیل گیتس و دیگر هم‌موسس مایکروسافت، پاول آلن، که در دهه ۱۹۷۰ میلادی ساخته شد تا به کدنویس‌ها اجازه برنامه‌نویسی در BASIC بدهد. جالب اینکه مایکروسافت همین اواخر GW-BASIC سال ۱۹۸۲ را به عنوان یکی از نرم‌افزارهای مهم تاریخ، متن‌باز کرد.

سینوفسکی ادامه می‌دهد: «وقتی مایکروسافت شروع به کار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - کرد، در دوران متفاوتی بودیم. خبری از توزیع شبکه نبود. در واقع توزیع نرم‌افزار هزینه‌بر بود.» او این را با اشاره به هزینه‌های اضافه توزیع نرم‌افزار در قیاس با توزیع‌های نرم‌افزار تبلیغ‌محور گوگل در کلاد، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - چگونگی پیوند زدن نرم‌افزار و سخت‌افزار از سوی اپل و همینطور رویکرد IBM در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - قبال فروش نرم‌افزارهایش همراه با هزینه مشاوره می‌گوید.

در نخستین روزهای مایکروسافت، گیتس و آلن بیشتر افرادی را هدف قرار داده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - بودند - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - که به سراغ سخت‌افزارهای DIY (سخت‌افزارهای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - خودت انجام بده) می‌رفتند: درست مانند - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - توسعه‌دهندگانی که امروز با - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - خرید رزبری پای یا دیگر کامیپوترهای تک‌برد، سیستم‌عامل‌هایی رایگان و مبتنی بر لینوکس را به اجرا در می‌آورند.

این دست از توسعه‌دهندگان عاشق محصول مایکروسافت شده بودند. در واقع آن‌ها - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - آنقدر عاشق Altair BASIC بودند که حاضر شدند نوارهای کاغذی کدنویسی شده را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - به رایگان برای یکدیگر ارسال کنند. و در همین زمان بود که مایکروسافت «نامه سرگشاده» معروفش را نوشت.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان

گیتس در سال ۱۹۷۶ نامه‌ای خشمگینانه به توسعه‌دهندگان کامپیوتر نوشت و آن‌ها را به دزدی از Altair BASIC متهم کرد. او از این شکایت داشت که بازفروش‌کنندگان نوارهای کاغذی، در حال کسب درآمدی بودند که باید روانه جیب مایکروسافت می‌شد.

گیتس در بخشی از نامه خودش به شکلی کنایه‌آمیز - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - نوشت: «پول سخت‌افزار را باید پرداخت، اما نرم‌افزار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - چیزیست که باید به اشتراک گذاشته شود. برای کی مهم است که پولی نصیب افرادی شود که روی آن کار کرده‌اند؟»

این هم‌موسس عصبانی که در آن زمان رویای به سوددهی رساندن مایکروسافت را در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - ذهن - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - داشت، از این شکایت کرد که مدت زمانی که خودش و آلن صرف نسخه‌های مبتنی بر چیپ BASIC کرده‌اند، با ۴۰ هزار دلار برابری می‌کند. آن هم در حالی که مایکروسافت تا آن زمان در ازای حق مالکیت محصولش، تنها ۲ دلار بر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - ساعت دریافت می‌کرد.

«کدام توسعه‌دهنده‌ای می‌تواند سه سال کامل را صرف برنامه‌نویسی، یافتن تمام باگ‌ها، مستندسازی برای محصولش و توزیع رایگان آن کند؟ حقیقت اینست که هیچکس به جز ما این حجم از پول را صرف سرمایه‌گذاری روی نرم‌افزاری سرگرمی‌محور نکرده. ما ۶۹۰۰ بیسیک نوشته‌ایم و مشغول نوشتن ۸۰۸۰ APL نیز هستیم، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که این نرم‌افزار را در اختیار افرادی قرار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - دهیم که برای سرگرمی به سراغ‌شان می‌روند. مستقیم اگر بگویم، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - کاری که شما می‌کنید دزدی است.»

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان

سینوفسکی این بحث را پیش می‌کشد که وقتی لینوکس به سرور - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - آمد، تازه زمانی بود که مایکروسافت ضربه‌ای سخت از نرم‌افزارهای متن‌باز و رایگان خورد. پیش از هر چیز، لینوکس قادر به انجام کارهایی در سطح اینترنت بود که WinNT نمی‌توانست - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - انجام‌شان دهد (و اگر صادق باشیم هنوز هم نمی‌تواند). این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - سیستم عامل هزینه کمتری برای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - اجرا داشت و بهتر اسکیل می‌شد.

«تا حدودی، مشتریان تجاری تمرکزی بر هزینه نداشتند و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - ترجیح - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - می‌دادند با شرکتی سر و کله بزنند که می‌تواند نقش پشتیبانی را برایشان بازی کند. همین باعث ظهور سرورهای سازمانی ویندوز از سال ۲۰۰۰ شد. اساسا مشتریان می‌گفتند اگر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - قرار باشد نرم‌افزار را روی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - سرور نصب کنند، ترجیح‌شان به پرداخت هزینه است.»

بعد از این، گوگل وارد میدان شد و کدهای متن‌باز را روی دیتا سرورهایش به اجرا درآورد، بدون اینکه هیچ فعالیت قبلی در زمینه نرم‌افزارهای رایگان و متن‌باز داشته باشد. سینوفسکی می‌گوید: «آن‌ها خیلی ساده نرم‌افزارهای متن‌باز را برداشتند، دستکاری‌شان کردند و مورد استفاده قرار دادند».

«این همان چیزی بود که داینامیک رقابت را بر هم زد و مایکروسافت خود را در جایگاهی یافت که قادر به مقابله با شرایط نبود. تجارت مایکروسافت براساس توزیع نرم‌افزار بنا شده بود. تمام لایسنس‌های متن‌باز در مقابله با این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - رویکرد نوشته شده بودند. اگر شما از نرم‌افزار استفاده و بعد توزیع‌اش می‌کردید، در واقع "همه‌چیز‌" را توزیع کرده بودید».

«امروز این رویکرد و استفاده از نرم‌افزارهای متن‌باز به روش گوگل، به مدل تجاری بسیار موفقی تبدیل شده. اما برای درک بهتر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - تغییر رویکرد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر نهاوند استان همدان - مایکروسافت، باید دانست که چه عواملی نگاه ابتدایی را شکل دادند و بعد به تغییر منجر شدند».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone