🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  4. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42755.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به ساعت هوشمند Gear Sport سامسونگ

شاید از معرفی فبلت پرچمدار گلکسی نوت 8 زمان زیادی نگذشته باشد، اما سامسونگ هنوز محصولات زیادی دارد که باید تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی شوند. یکی از این محصولات، ساعت هوشمند ...

شاید از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان - معرفی فبلت پرچمدار گلکسی نوت 8 زمان زیادی نگذشته باشد، اما سامسونگ هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان - محصولات زیادی دارد که باید تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی شوند. یکی از این محصولات، ساعت هوشمند Gear Sport است که - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مدتی پیش همراه با دستبند سلامتی Gear Fit 2 Pro در نمایشگاه IFA معرفی شد.

ساعت هوشمند Gear Sport، مدلی خوش - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قیافه تر و پیشرفته تر از Gear S3 به حساب می آید که طراحی کلی خود را از آن به ارث برده اما در عین حال، قابلیت های بیشتری مشابه ساعت های هوشمند اخیر Fitbit به ارمغان می آورد. سامسونگ در حال حاضر صحبتی درباره قیمت گذاری این ساعت هوشمند به میان نیاورده است اما می توان - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان - حدس زد که با قیمتی میان 200 - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان - الی 350 دلار طی فصل پاییز امسال به دست مشتریان می رسد. در ادامه، شما را به تماشای نگاه نزدیک ویدیویی به این ساعت هوشمند جذاب دعوت می کنیم.

در پایین نیز، شاهد نگاه نزدیک تصویری به ساعت هوشمند Gear Sport از تمام زوایا هستید:

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone