🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43128.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

شکایت از گوگل به خاطر تبعیض جنسیتی؛ معترضان ۶۰ خانم هستند

بعد از اخراج جنجالی یکی از مهندسان گوگل که نسبت به سیاست های این شرکت برای تنوع بخشیدن بر جنسیت کارکنانش اعتراض داشت حالا خبر رسیده ۶۰ تن از کارکنان سابق و فعلی کمپانی مذکور ...

بعد از اخراج جنجالی یکی از مهندسان گوگل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نسبت به سیاست های این شرکت برای تنوع بخشیدن بر جنسیت کارکنانش اعتراض داشت حالا خبر رسیده ۶۰ تن از کارکنان سابق و فعلی کمپانی مذکور قصد دارند گوگل را به خاطر تبعیض قائل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شدن در پرداخت حقوق و همچنین جنسیت گرایی به دادگاه بکشانند.

James Finberg که احتمالا وکالت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این خانم ها را بر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - عهده خواهد داشت در این باره گفت: آنها مدعی هستند که با وجود داشتن شرایط و جایگاه شغلی برابر با مردان حقوق کمتری را از گوگل دریافت می کنند. او در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ادامه اظهار داشته برخی دیگر از این خانم ها اعتراض دارند که به خاطر «نوعی فرهنگ خصمانه علیه زنان» نمی توانند در این شرکت ارتقاء شغلی داشته باشند.

همانطور که در جریان هستید هفته پیش بود که یکی از مهندسان این شرکت با انتشار سندی ده برگی از سیاست های آن برای تنوع بخشیدن به جنسیت کارکنان انتقاد کرد و در ادامه نیز به خاطر آنچه گوگل «پافشاری بر کلیشه های جنسیتی» خواند اخراج گردید.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

در اینجا لازم است - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اضافه کنیم هم اکنون وزارت کار آمریکا پرونده ای علیه گوگل را به خاطر «پرداخت نظام مند حقوق پایین به زنان» در دست بررسی دارد و اگر این ۶۰ خانم هم شکایت تازه ای را در این باره مطرح نمایند اوضاع - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برای آن بسیار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پیچیده خواهد شد.

از آن طرف گوگل نیز مرتبا هرگونه تبعیض در پرداخت حقوق را رد کرده با این همه، وکیل این خانم ها مدعی شده شواهد روشنی را دال بر این موضوع از موکلینش دریاف نموده.

او در این باره - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گفت:

آنها نگران هستند در پست ها - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و سمت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هایی منصوب شوند که با وجود داشتن تحصیلات و تجربه برابر با مردان، دستمزدهای پایین تری دارند.

او ادامه داد:

برخی از این خانم ها با وجود آنکه از نظر قابلیت با همکاران مرد خود برابری می کنند حقوق، پاداش و سهام کمتری را نسبت به آنها دریافت کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone