🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43126.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

معرفی Caffeine؛ ویجتی کاربردی برای روشن نگه داشتن نمایشگر

خاموش شدن خودکار صفحه در اندروید قابلیت خوب و مفیدی است که می تواند مصرف باتری دیوایس را به میزان قابل توجهی کاهش بدهد. اما بعضی وقت ها که مشغول کار مهمی هستید، شاید همین ...

خاموش شدن خودکار صفحه در اندروید قابلیت خوب و مفیدی است که می تواند مصرف باتری دیوایس را به میزان قابل توجهی کاهش بدهد. اما بعضی وقت ها که مشغول کار مهمی هستید، شاید همین به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خواب رفتن پیاپی بتواند باعث آزار و اذیت و حواس پرتی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شود.

این طور مواقع دو راه دارید: یا برای روشن نگه داشتن دائمی صفحه و برگرداندن آن به حالت عادی مدام در تنظیمات اندروید در رفت و آمد باشید، یا اینکه از یک ویجت کمک بگیرید؛ چیزی که همیشه و همه جا جلوی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دست تان باشد. اگر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تا حالا در جستجوی چنین ویجتی بودید Caffeine دقیقا همان چیزی است که احتیاج دارید.

این ویجت فوق العاده همان تأثیری را بر روی موبایل می گذارد که قهوه اسپرسو بر روی شما؛  نمایشگر را بیدار و آماده به خدمت نگه می دارد تا از رفت و آمد بیجا در تنظیمات اندروید بی نیاز شوید.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

با اپلیکیشن پیچیده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ای مواجه نیستید. تمام کاری که این ویجت کوچک و کم حجم از پسش بر می آید روشن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نگه داشتن نمایشگر دیوایس شماست، اما وجود قابلیتی باعث شده که فراتر از یک ویجت معمولی باشد و آن هم چیزی نیست جز شخصی سازی رفتار نمایشگر.

با نصب کافئین می توانید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تعیین کنید که مثلا خاموش شدن صفحه تا زمانی که در تلگرام و اینستاگرام هستید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اتفاق نیفتد، ولی به محض آنکه به منوی خانه برگشتید اوضاع به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - حالت عادی برگردد و صفحه به طور اتوماتیک خاموش شود.

در کنار این مزیت، خود اپلیکیشن هم یک ویجت دائمی را در نوار نوتیفیکیشن ها تعبیه می کند تا هر زمان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که احتیاجی به روشن ماندن صفحه نداشتید با یک اشاره غیر فعالش کنید. البته امکان حذف ویجت از نوار نوتیفیکیشن ها را هم دارید.

کافئین اگر دسترسی های لازم را از شما بگیرد حتی می تواند میزان روشنایی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نمایشگر را هم کنترل کند، بدین صورت که وقتی زمان خاموش شدن اتوماتیک صفحه فرا رسید (به فرض ۳۰ ثانیه) می تواند در عوض خاموش کردن کامل فقط نور صفحه را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پایین تر بیاورد. میزان این روشنایی را هم می توانید در تنظیمات شخصی سازی کنید.

تعیین رفتار اپلیکیشن موقع اتصال کابل USB هم یکی از قابلیت های خوب کافئین است که برای کاربر تسلط بالایی را فراهم می کند. اگر می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خواهید که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به خواب رفتن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نمایشگر را برای اپلیکیشن های مختلف - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شخصی سازی کنید، مطمئن باشید که کافئین ایده آل ترین گزینه برای این کار محسوب می شود.

این ویجت کاربردی را می توانید همین حالا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و به رایگان از لینک های زیر دانلود کنید.

دانلود از گوگل پلی - دانلود از لینک کمکی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرشوشتر نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
بسیار تحسین برانگیز است که شرکت الو توانست با بهره گیری از متخصصین برجسته خود، تعمیر لباسشویی وست پوینت WMX-91419EC در شهر مهاباد منطقه هدیه را با رضایت بالای مشتری ارائه دهد. این نشانگر تلاش و نگرانی همیشگی شرکت الو برای ارائه خدمات با کیفیت و ارزان قیمت و تامین رضایت مشتریان است. صد در صد توصیه می کنیم که در صورت نیاز به تعمیر لوازم خانگی، به شرکت الو اعتماد کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone