🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17924.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی نوت 20 الترا در جایگاه دهم فهرست «DxOMark» قرار گرفت

«گلکسی نوت 20 الترا» با کسب امتیاز 121 در وب‌سایت DxOMark، از نظر رتبه بندی دوربین گوشی‌های هوشمند در جایگاه دهم قرار گرفت. با وجودی که گلکسی نوت 20 الترا ماژول دوربین خوبی دارد ولی ...

«گلکسی نوت 20 الترا» با کسب امتیاز 121 در وب‌سایت DxOMark، از نظر رتبه بندی دوربین گوشی‌های هوشمند در جایگاه دهم قرار گرفت.

با وجودی که گلکسی نوت 20 الترا ماژول دوربین خوبی دارد ولی برخی مشکلات از جمله نویزهای نمایان در محیط‌‌های با شرایط نوری نامطلوب و مشکلات مربوط به فوکوس باعث شد که در چنین جایگاهی قرار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - گیرد.

دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی گلکسی نوت 20 الترا با سایز پیکسل 0.8 میکرومتری و سایز سنسور 1/1.33 اینچی به همراه لنز واید 26 میلی‌متری، f/1.8، فوکوس - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - خودکار با تشخیص فاز، همچنین لرزشگیر خودکار تصویر و فوکوس خودکار لیزری در کنار دوربین ثانویه 12 مگاپیکسلی با لنز پریسکوپ تله‌فوتو با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری و بزرگنمایی هیبریدی 50 برابری، به علاوه دوربین سوم 12 مگاپیکسلی با قدرت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - فیلمبرداری سوپر Super Steady برای حذف لرزش معرفی شد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان

مجموعه مشخصات دوربین این دستگاه خبر از مشخصات خوبی می‌دهد و تیم DxOMark عملکرد بسیار عالی دوربین‌های آن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - را تایید کرده است. اما این گوشی هوشمند برای تصویربرداری در محیط‌های با نور کم و زمانی که منابع مصنوعی نور کافی وجود نداشته باشد، عملکرد رضایت بخشی از خود نشان نمی‌دهد و کیفیت عکس‌ها تاحدودی پایین می‌آید.

گلکسی اس 20 الترا با مشکلاتی از جمله ناپایداری فوکوس - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - خودکار و سرعت پایین روبه رو بود که سامسونگ برای برطرف کردن این مشکل در گلکسی نوت 20 الترا، ماژول سه‌بعدل TOF را حذف کرد و ماژول فوکوس خودکار لیزری را در کنار فوکوس خودکار تشخیص فاز اضافه کرد. همین موضوع باعث می‌شود که عکس‌هایی با جزئیات بیشتر بتوان با دوربین این گوشی هوشمند - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - گرفت.

از نظر تصویربرداری ویدیویی نیز این گوشی هوشمند می‌تواند ویدیویی با رزولوشن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - 4K و 1080 پیکسل ارائه دهد که به لطف قابلیت بزرگ‌نمایی امکان دریافت جزئیات بیشتر نیز با دوربین تله - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - فوتو فراهم است.

امتیاز گلکسی نوت 20 الترا در شرایطی مشخص شده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - است که پرچمدارانی همچون - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - گلکسی S20‌ الترا و آیفون 11 پرو مکس با امتیاز 102 و شیائومی می 10 الترا نیز موفق به کسب امتیاز 106 از سوی DxOMark شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone