🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17923.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

٧۶ هزار مدرسه به اینترنت پرسرعت متصل شدند؛ شروع کار رسمی شبکه دانا در کشور

امروز با حضور رئیس‌جمهور و وزیر ارتباطات، ٧۶ هزار مدرسه به اینترنت پرسرعت متصل شد و ۹۴ درصد از مدارس کشور متصل به شبکه دانا متصل شدند؛ شبکه‌ای که بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ...

امروز با حضور رئیس‌جمهور و وزیر ارتباطات، ٧۶ هزار مدرسه به اینترنت پرسرعت متصل شد و ۹۴ درصد از مدارس کشور متصل به شبکه دانا متصل شدند؛ شبکه‌ای که بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در آن صورت گرفته است و قرار است در آن محتواها و برنامه‌های - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - مختلف آموزشی نظیر دانا پلاس از ایرانسل و هفتین و مواردی از این قبیل فعالیت کنند. در ابتدای این مراسم اعلام شد که جمعا اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های افتتاح شده در امروز در نظر گرفته شده است. این طرح ها در عرصه روستایی و عشایری در ۱۴ نقطه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - و استان کشور با حضور رییس جمهوری و وزیران و مسئولین دستگاه‌های زیر به بهره برداری رسیدند.

گروه «مخابرات و همراه اول» در راستای مسئولیت اجتماعی خود ٢۴۴٣١ مدرسه روستایی و ٣٨٣٣٣ مدرسه شهرهای دور افتاده را به اینترنت پرسرعت متصل کرد. همچنین در این پروژه ۶۵٧٣ مدرسه توسط «ایرانسل» و ٧٠۶٣ مدرسه توسط «های وب» به اینترنت متصل شد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان

در این مراسم اعلام شد که از قبل انقلاب تا قبل از دولت یازدهم یعنی در سال ۹۲، همیشه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - افزایش نرخ مهاجرت روستاییان به شهر رخ داده و با اقدامات زیرساختی که در این دو دوره دولت برگزار شده، این مهاجرت کم شده و نرخ جمعیت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - روستایی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - که هر سال هفت دهم درصد کاهش داشته است - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - حالا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - به سالانه کاهش یک دهم جمعیت رسیده است.

«محمد جواد آذری جهرمی» - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - وزیر ارتباطات در سخنرانی خود در این مراسم اعلام کرد که تا سال ۹۲ تنها ۱۱ درصد روستاهای کشور پوشش اینترنت سیار داشتند و امروزه پوشش شبکه همراه در ۹۵ درصد روستاهای کشور فراهم است: «اتصال به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت که در دولت جدید شکل گرفته و از سال ۹۴ آغاز شد، با فاصله نه چندان زیادی در ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور فراهم است و همه تلاش دولت معطوف به این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - است که تا پایان دولت این عدد را به ۱۰۰ درصد برسانیم تاشعار دسترسی همگانی محقق بشود.»

جهرمی گفت آماده کردن زیرساخت‌های تحقق عدالت آموزشی دیگر ماموریت وزارت ارتباطات بوده و امروز - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - بیش از ۱۳ میلیون دانش و آموز و ۱ میلیون معلم و ۴ میلیون دانشجو و بیش از صد هزار استاد دانشگاه اینترنت رایگان را برای آموزش مجازی در اختیار دارند. به گفته جهرمی مبحث دیگر نیز فراهم کردن زیرساخت مدارس هوشمند بوده که وزارت ارتباطات در ماه‌های اخیر و با توجه به نقاط شهری و روستایی مختلف این برنامه را ذیل برنامه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - ایران هوشمند پیگیری کرده و زیرساخت مدارس هوشمند را آماده ساخته است: «۹۴ درصد مدارس کشور به شبکه دانا متصل می‌شوند و زیرساخت مدارس هوشمند است.»

شبکه دانا با ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه راه‌اندازی شده است

معاون وزیر ارتباطات «امیر ناظمی» در این مراسم از شهر کنارک سیستان و بلوچستان ادامه گزارش وزارت ارتباطات را ارائه داد. او اعلام کرد که امروز قصد دارند اتصال ۷۶ هزار و ۲۰۰ مدرسه به شبکه اختصاصی مدارس با نام - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - شبکه دانا را آغاز کنند. او - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - خطاب به روحانی تاکید کرد «توصیه رییس جمهوری در ۴ ماه گذشته بر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - تاسیس این شبکه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - باعث شد با سرعت بیشتری راه‌اندازی این شبکه پیش برود.» به گفته ناظمی ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه سرمایه‌گذاری - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - برای شبکه دانا در نظر گرفته شده که بیشتر تجهیزات آن توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است. او همچنین از اپراتورهایی چون شرکت‌ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - ایرانسل، همراه‌اول، مخابرات، رایتل و های‌وب که کوشش بسیاری برای راه‌اندازی این شبکه کرده‌اند تشکر کرد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان

ناظمی تاکید کرد که امروز ۹۴ درصد از مدارس کشور متصل به شبکه دانا می‌شوند و اذعان داشت شبکه دانا زیرساخت ایجاد مدارس هوشمند - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - است و پایه‌ای است برای اینکه روی آن خدمات و محتوای مناسب را ارائه داد. آنطور که مدیران وزارت ارتباطات در مراسم افتتاح این پروژه‌ اعلام کردند شبکه دانا با همکاری اپراتورهای بزرگ کشور و با سرمایه‌گذاری ۱۸۰ میلیارد تومانی راه‌اندازی شده است.

در کنار این اتصال از چندین پلتفرم نیز رونمایی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - شد که یکی از آنها داناپلاس است، پلتفرمی که ایرانسل راه‌اندازی کرده و برای برگزاری کلاس‌های مجازی استفاده می‌شود.

همچنین ناظمی به سرویس «لایوبوک» اشاره کرد که نوعی پلتفرم مجازی برای اشتراک‌گذاری صفحات کتاب درسی است: «هر صفحه درسی که توسط دوربین موبایل و با کمک این اپلیکیشن اسکن می‌شود، تمام مواد آموزشی مربوط به آن برای کاربر ظاهر می‌شود و می‌تواند آن را در اختیار دیگران نیز بگذارد. این سرویس به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان روستاها قرار می‌گیرد.»

ناظمی در ادامه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - به پلتفرم «هفتین» اشاره کرد و گفت که قرار است این پلتفرم  تولید کنندگان محتوای آموزشی را به دانش آموزان متصل کند: « دو پلتفرم برای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فریمان استان خراسان - ارائه کتاب‌های فوق برنامه به صورت الکترونیکی نیز اعلام آمادگی کرده‌اند که طاقچه و فیدیبو هستند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone