🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17922.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام ابزارهای خرید را به IGTV و Reels اضافه می‌کند

اینستاگرام به منظور ترغیب هر چه بیشتر کاربران به انجام خریدها در داخل اپلیکیشن، ابزارهای خرید را به IGTV و Reels اضافه می‌کند. امکان خرید در IGTV از هم اکنون برای کاربران دنیا فعال شده ...

اینستاگرام به منظور ترغیب - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر ساری استان مازندران - هر چه بیشتر کاربران به انجام خریدها در داخل اپلیکیشن، ابزارهای خرید را به IGTV و Reels اضافه می‌کند. امکان خرید در IGTV - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر ساری استان مازندران - از هم اکنون برای کاربران - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر ساری استان مازندران - دنیا فعال شده و اواخر سال جاری میلادی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر ساری استان مازندران - در Reels آزمایش می‌شود.

اینستاگرام با اضافه کردن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر ساری استان مازندران - ابزار خرید - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر ساری استان مازندران - به قابلیت‌های IGTV و Reels در پی جلب توجه برندها و اینفلوئنسرهایی است که به دنبال روش‌های بیشتر برای کسب درآمد از اپلیکیشن اینستاگرام هستند. این شبکه اجتماعی در حال آزمایش نمایش تبلیغات در IGTV بوده و از تقسیم درآمد با کاربران خبر داده است.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر ساری استان مازندران

پیش‌بینی می‌شود اضافه شدن قابلیت خرید به IGTV و Reels به طور ویژه برای اینفلوئنسرهایی مناسب باشد که تا پیش از این فالوورهای خود را به فروشگاه‌های اینترنتی شخصی یا فروشگاه‌های شخص ثالث هدایت می‌کردند. برای فروش محصولات می‌توان آن‌ها را در ویدیوها تگ کرد تا کاربران - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر ساری استان مازندران - بتوانند با لمس کردن آن‌ها را سفارش دهند. فراهم شدن امکان خرید کردن از Reels می‌تواند به اینستاگرام در جذب کاربران تیک تاک نیز کمک کند.

فیسبوک قصد دارد خرید را به یکی از اجزای اصلی اینستاگرام تبدیل کند. این شرکت اوایل سال جاری میلادی امکان پرداخت در داخل اپلیکیشن را برای تمام کسب و کارهای مستقر در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر ساری استان مازندران - ایالات - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر ساری استان مازندران - متحده فعال کرد و قصد دارد با تغییر طراحی صفحه اصلی، تب اختصاصی خرید را به آن اضافه کرده و به اینفلوئنسرها اجازه فروش محصولات در ویدیوهای زنده را بدهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone