🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25003.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

۴ سال فین‌تک ایران؛ یازدهمین رویداد فیناپ برگزار می‌شود

یازدهمین رویداد فیناپ با محوریت بررسی روند توسعه فین‌تک ایران طی سال‌های گذشته پنجشنبه اول اسفند ۹۸ با حضور جمعی از مدیران، متخصصان و کارشناسان حوزه‌های مالی، اصحاب رسانه و افراد متخصص و علاقه‌مند به حوزۀ ...

یازدهمین رویداد فیناپ با محوریت بررسی روند توسعه فین‌تک ایران طی سال‌های گذشته پنجشنبه اول اسفند - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تنکابن استان مازندران - ۹۸ با حضور جمعی از مدیران، متخصصان و کارشناسان حوزه‌های مالی، اصحاب رسانه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تنکابن استان مازندران - و افراد متخصص و علاقه‌مند به حوزۀ فین‌تک برگزار می‌شود.

در بخش سخنرانان رویداد فیناپ، «علیرضا ذوالفقاری» مدیرعامل استارتاپ کیلید، «نیما نامداری» معاون توسعه و نوآوری شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و «محمد آجدانی» مدیرعامل شرکت سیمرغ تجارت درخصوص موضوعات مرتبط با فین‌تک ارائه‌هایی برای مدعوین خواهند داشت و در ادامه پنل‌های تخصصی یازدهمین رویداد فیناپ برگزار خواهد شد.

در فیناپ یازدهم همچون دوره‌های گذشته پنل‌های تخصصی با محوریت بیان چالش‌های حوزۀ فین‌تک برگزار خواهد شد. در پنل سرمایه‌گذاری و فین‌تک «محمود کریمی» مدیر شبکه نوآفرینی پلنت، «حسین خسروی» مدیرعامل ادونچر، «آرین افشار» مدیرعامل فینووا و «صابر خسروی» مدیر مرکز نوآوری ویکست به بحث و بررسی روند سرمایه‌گذاری در فین‌تک می‌پردازند و پنل دوم با عنوان رگولاتوری و فین‌تک نیز با حضور مدیران بانکی و فناوری کشور برگزار خواهد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تنکابن استان مازندران - شد که در این پنل «مهران محرمیان» معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، «مرتضی ترک‌‌تبریزی» معاون فناوری اطلاعات بانک ملت، «نیما امیرشکاری» کارشناس بانکداری الکترونیک و فناوری‌های مالی و «مهدی عبادی» دبیر انجمن فین‌تک حضور خواهند داشت.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تنکابن استان مازندران

در این دوره از رویداد، بخش جایزه نهال فین‌تک اضافه شده که برای نخستین‌بار در صنعت فین‌تک ایران منتخب‌های این حوزه را معرفی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تنکابن استان مازندران - و از آنها تقدیر خواهد کرد. این بخش که با همکاری کمیته‌ای علمی متشکل - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تنکابن استان مازندران - از مدیران و متخصصان حوزۀ فین‌تک درحال برگزاری است در روز یکم اسفند به ثمر خواهد رسید و برندگان آن اعلام خواهد شد.

در بخش نهال فین‌تک رأی‌گیری مردمی هم در وب‌سایت رویداد فیناپ فعال است و علاقه‌مندان می‌توانند به نامزدهای منتخب خود - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تنکابن استان مازندران - رأی داده و نتیجۀ آرای مردمی را مشاهده کنند.

گفتنی است تیم فیناپ بخشی از درآمد فروش بلیت یازدهمین رویداد فیناپ را به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تنکابن استان مازندران - مؤسسه خیریه «کودکان فرشته‌اند» اختصاص خواهد داد و تمام شرکت‌کننده‌ها با خرید بلیت می‌توانند در این کار مشارکت کنند.

علاقه‌مندان جهت حضور در رویداد و اطلاع از جزئیات آن می‌توانند از طریق این لینک ثبت‌نام کنند و قابل توجه است که خوانندگان دیجیاتو می‌توانند با استفاده از کد تخیف digiato11 با تخفیف در این رویداد ثبت نام نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سورن نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
یه سوال داشتم شرکت شما منطقه چشمه کیله تنکابن کار انجام میده
پاسخ: بله در چشمه کیله شهر تنکابن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone