🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25004.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

۲۰۲ میلیون جستجو؛ کاربران کافه بازار در جستجوی کدام برندها بودند؟

گزارش فصل پاییز کافه بازار روز گذشته با داده‌هایی غنی‌تر از همیشه منتشر شد. یکی از آمارهای مهمی که در این گزارش خودنمایی می‌کند، مربوط به ۲۰۲ میلیون جستجو در این پلتفرم است؛ پلتفرمی که ...

گزارش فصل پاییز کافه بازار روز گذشته با داده‌هایی غنی‌تر از همیشه منتشر شد. یکی از آمارهای مهمی که در این گزارش خودنمایی می‌کند، مربوط به ۲۰۲ میلیون جستجو در این پلتفرم است؛ پلتفرمی که اکنون میزبان حدود ۴۰ میلیون دستگاه اندرویدی است.

کافه بازار می‌گوید از این ۲۰۲ میلیون جستجو، ۸۹ درصد آن‌ها موفق بوده‌اند؛ به این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - مفهوم که جستجو، باعث نصب یک اپلیکیشن شده است. در این میان بخش جستجو، به دو قسمت «موضوع» و «برند» تقسیم شده است.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان

۳۲ درصد از جستجوها، موضوعی بوده‌اند یعنی کاربر نام برنامه خاصی را مد نظر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - نداشته اما موضوع مورد نظرش را جستجو کرده تا به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - اپلیکیشنی برسد که بتواند نیازش را برطرف کند. اما بخش مهم‌تر، مربوط به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - جستجوی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - برندها است که ۶۸ درصد از حجم کل جستجوها را تشکیل داده است.

نموداری که کافه بازار از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - ۲۰ جستجوی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - برتر اسم برنامه‌ها منتشر کرده، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - حاوی نکات مهمی است. مهم‌ترین موضوع اینکه سه برنامه‌ی پرجستجو در کافه بازاری که بیشترین حجم کاربرانش در ایران هستند، اپلیکیشن‌های خارجی یعنی واتس‌اپ، اینستاگرام و تلگرام هستند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان

با این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - حال، از ۲۰ اپلیکیشنی که نام آن‌ها در این لیست دیده می‌شود، اکثریت آن‌ها ایرانی هستند. اما - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - نکته اینجاست که بعضی از آن‌ها، به همراه رقیب یا پلتفرم مشابه خود - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - در این لیست حضور دارند. برای مثال، «ایرانسل من» و «همراه اول» در کنار هم در این لیست قرار گرفته‌اند یا «فیلیمو» و «آپارات» در این لیست حضور دارند. نمونه دیگر، مربوط به «دیوار» و «شیپور» است که در بین پرجستجوترین اسامی اپلیکیشن‌ها جا گرفته‌اند.

از سوی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - دیگر در حالی که آمارهای مختلف حکایت از کم شدن نسبی توجه کاربران - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - به پیام‌رسان‌های داخلی دارد، می‌توان دید که در پاییز، پیام‌رسان‌های «سروش» و «ایتا» توانسته‌اند در لیست پرجستجوترین‌های کافه بازار قرار بگیرند. بی‌شک نمی‌توان این اتفاق را بی‌ارتباط به قطع اینترنت بین‌الملل در آبان ۹۸ دانست؛ زمانی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - که کاربران مجبور شدند فقط از اپلیکیشن‌هایی استفاده کنند که سرورهای آن‌ها در ایران هستند. شاید حتی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - همین مسئله و تاحدی، فقدان سرگرمی، باعث شده باشد تا «روبیکا» در این لیست جایگاه هفتم را داشته باشد.

اما دو شرکت دیگری که - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - نام‌شان در این لیست دیده می‌شود و رقیبی ندارند، بیشتر جالب توجه هستند: «دیجی‌کالا» و «اسنپ». در مورد دیجی‌کالا، این شرکت پس از کنار رفتن بامیلو، دیگر رقیبی ندارد و حالا تنها به ارائه خدمات می‌پردازد. اما در مورد اسنپ، به هیچ وجه اینطور نیست.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان

اسنپ صرفا یکی از دست کم ۱۰۰ شرکت فعال در حوزه حمل‌ونقل هوشمند در سراسر ایران است که به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - آن‌ها تاکسی اینترنتی می‌گویند. اولین تاکسی اینترنتی ایران که ماه گذشته ۵ سالگی‌اش را جشن گرفت، حالا هشتمین نام برتر از بین ۲۰۲ میلیون جستجوی کاربران کافه بازار بوده است، که اگر اتفاقی مانند قطع اینترنت در آبان رخ نمی‌داد و نیاز مردم به اپلیکیشن‌های کاملا بومی بیشتر نمی‌شد، احتمالا می‌توانست جایگاهی بین پنج اپ پرجستجو را در این لیست از آن خود کند.

موضوع دیگر، تعداد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - نصب اپلیکیشن‌های ایرانی در لیست فوق است. پیام‌رسان سروش پلاس، اکنون در کافه بازار ۲ میلیون نصب فعال دارد. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - دیوار که دومین اپلیکیشن ایرانی پرجستجو است، ۱۹ میلیون نصب - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - فعال دارد. آمار نصب روبیکا، در کافه بازار مشخص نیست اما در ادامه اسنپ ۷ میلیون نصب - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - فعال در جایگاه چهارمین اپلیکیشن ایرانی در این لیست حضور دارد.

همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که رقابت «اسنپ» و «تپسی» در یک سال اخیر به اوج خود رسیده است. مدیرعامل تپسی در آبان و در - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - جریان یک نشست خبری، رسماً اعلام کرد که رشد تپسی از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۳.۵ برابر شده است.

اما از سوی دیگر آذر ماه امسال، اسنپ در ۵ سالگی آمارهای مهمی را منتشر کرد. این پلتفرم اعلام کرد که در ۵ - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - سال اخیر بیشتر از یک میلیارد سفر با - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - این سامانه انجام شده و بیشتر از ۲ میلیون راننده در این پلتفرم ثبت نام کرده‌اند که ۷۰۰ هزار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرین شهر استان اصفهان - عدد از آن‌ها به شکل فعال کار می‌کنند. نکته دیگر اینکه اسنپ در همان گزارش اعلام کرده بود که ۳۰ میلیون کاربر دارد؛ عددی که نسبت به سال ۹۷، رشدی ۵۰ درصدی داشته است.

برای ارزیابی دقیق‌تر اپلیکیشن‌های ایرانی پرطرفدار در سال ۹۸، باید منتظر گزارش سالانه کافه بازار بود تا ببینیم کاربران بیشتر به جستجوی کدام شرکت‌ها و موضوعات بوده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone