🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25007.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

آیپد، محبوب‌ترین تبلت دنیا که هیچگاه به اوج نرسید

۱۰ سال پیش آیپد رونمایی شد و اپل آن را نه به عنوان جایگزین آیفون یا لپ‌تاپ، بلکه به عنوان دسته‌بندی سوم میان این دو به بازار عرضه کرد. این کمپانی تاکنون ۴۰۰ میلیون دستگاه ...

۱۰ سال پیش آیپد رونمایی شد و اپل آن را نه به عنوان جایگزین آیفون یا لپ‌تاپ، بلکه - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به عنوان دسته‌بندی سوم میان این دو به بازار عرضه کرد. این کمپانی تاکنون ۴۰۰ میلیون دستگاه آیپد فروخته است که این خود گواه موفقیت یکی از مهم‌ترین محصولات اپل خواهد بود. اما آیا آیپد توانسته به جایگاهی که انتظار داشت برسد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را بیابیم.

اول از هر چیزی، اجازه دهید ۱۰ سال اول آیپد را با دیگر محصولات کمپانی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کوپرتینویی و کمپانی‌های رقیب مقایسه کنیم. برای مثال آیفون در ۱۰ سال اول، ۱.۲ میلیارد دستگاه فروخت؛ آیپاد که اپل را از ته دره به اوج رساند، در ۱۰ سال اول ۳۰۰ میلیون بار به فروش رفت؛ حتی واکمن سونی که یکی از نماد‌های موسیقی به شمار می‌رود تنها ۵۰ میلیون دستگاه به دست مشتری‌ها رساند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

آیپد از طرفی در - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ۱۰ سالی که از عرضه آن می‌گذرد، ۴۰۰ میلیون دستگاه فروخته - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - است، ولی نتوانست به پتانسیلی که اپل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دوست داشت برسد. زمانی که استیو جابز فقید در سال ۲۰۱۰ از آیپد رونمایی کرد، بسیاری آن را به مثابه یک آیفون کشیده شده در نظر می‌گرفتند، اما این تبلت قرار بود جای خالی میان گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ها را پر کند.

استیو جابز هم گفته بود که این دستگاه نه یک آیفون بزرگ شده است - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و نه یک مک‌بوک بدون کیبورد. آیپد جایی میان - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آن دو قرار خواهد گرفت. این تبلت دوست‌داشتنی توانست روزنامه را بار دیگر زنده - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کند؛ این جمله، در دنیای پسا لپ‌تاپ بر سر زبان‌ها افتاده بود. اما در عین محبوبیت و کاربردی بودن، آیپد مجبور شد در یکی دو جبهه عقب‌نشینی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

یکی از جبهه‌ها بیشتر مربوط به خود اپل می‌شد. آیپد اورجینال با سیستم‌عامل iOS 3.2 به بازار عرضه شد. سیستم‌عاملی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که نه مولتی تسک داشت و نه اصلا برای نمایشگر بزرگ ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۷۶۸ در ۱۰۲۴ پیکسلی بهینه شده بود. نسبت تصویر ۴ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به ۳ آن نیز چندان تماشای محتوای ویدیویی را دلچسب نمی‌کرد. پردازنده A4 تک هسته‌ای و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تنها ۲۵۶ مگابایت رم نیز جایی برای خوش‌حالی نداشت. با تمام این مشکلات، - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اپل توانست آیپد را به درختی ثمرده - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تبدیل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کند.

اپل برای این که بتواند به مشکلات کاربران با - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نسبت تصویر را پاسخ دهد، به جای درست کردن آن، باتری قدرتمندتر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را در اختیار کاربران گذاشت. این کمپانی به جای برطرف - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کردن مولتی تسک، حمل و نقل راحت را به کاربران هدیه داد. در کل اپل آنقدر آیپد را به محصولی وسوسه‌انگیز تبدیل کرد که کاربران، بسیاری از مشکلات آن را فراموش کنند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

اپل رفته رفته در صدد جبران مشکلات بر آمد و با بهینه کردن نرم‌افزارهای اختصاصی خود مانند اپ میل، توانست از نمایشگر بزرگ، بیشترین کارایی را بگیرد. مشکلات مربوط به نوشتن روی نمایشگری شیشه‌ای که هیچ زاویه‌ای نیز نداشت، باعث نشد تا اپل دلسرد شود. بر عکس این کمپانی با ارائه کاورهای کیبورد دار، توانست این مشکل را حل و فصل کند، اما برای این کار مجبور شد از مواضع خود پایین بیاید و آیپد را کمی بیشتر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شبیه لپ‌تاپ‌ها کند.

البته در دوران پیشرفت آیپد، مقاطع عطفی وجود داشت تا این تبلت را نه به جایگزین لپ‌تاپ، بلکه به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - عنوان یک رقیب سرسخت، تبدیل کند. آیپد پرو با پشتیبانی از اپل پنسل و کیبورد‌ی قابل، سخت‌افزار قدرت‌مند این کمپانی را به یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌های تولید محتوا تبدیل کرد. اپل هم با سخت‌گیری‌های همیشگی خود در کیفیت نرم‌افزارها و ترغیب توسعه‌دهندگان به پورت کردن برنامه‌های - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - باکیفیت عکاسی به این پلتفرم، نقش بسزایی در تبدیل آیپد به محبوب‌ترین و احتمالا بی‌رقیب‌ترین تبلت دنیا کرد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

با این حال هنوز هم هستند افرادی که کار - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با یک لپ‌تاپ سنتی را به آیپد ترجیح دهند و خرده‌ای هم نمی‌توان به آن‌ها گرفت. البته iPadOS و تغییرات محسوسی که اپل هر سال در تبلت خود ایجاد می‌کند، آن را بیشتر به یک لپ‌تاپ تبدیل کرده تا یک تبلت مخصوص نتفلیکس دیدن.

اپل انتظار داشت کاری که با آیفون و آیپاد انجام داد را نیز با آیپد انجام دهد، - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اما آن طور که این کمپانی می‌خواست نتوانست تبلت خود را به پتانسیل اصلی خود برساند. به نظر می‌رسد که آیپد جایگاه خود به عنوان یک محصول پرفروش در سبد اپل را حفظ کند، اما آینده این کمپانی را رقم نخواهد زد، زیرا آینده در اختیار سرویس‌ها - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و گجت‌های پوشیدنی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone