🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25005.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اولین ویدیوی نگاه نزدیک به سامسونگ گلکسی زد فلیپ [تماشا کنید]

تنها چند روز به معرفی گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی زد فلیپ باقی مانده و طبیعی است که موج خبرها و افشاگری های پیرامون آن بیشتر شود. در جدیدترین مورد از این خبرها کلیپی کوتاه منتشر ...

تنها چند روز به معرفی گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی زد فلیپ باقی مانده و طبیعی است که موج خبرها و افشاگری های پیرامون آن بیشتر شود. در جدیدترین مورد از این خبرها کلیپی کوتاه منتشر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - شده که نخستین ویدیوی نگاه نزدیک به این گوشی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - تاشو محسوب - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - می شود.

این ویدیو توسط یکی افشاگران شناخته شده به نام Ben Geskin در توییتر منتشر شده و طراحی گلکسی زد فلیپ و نحوه باز و بسته شدن آن را به تصویر می کشد. در این ویدیو هیچ خط یا اثری در محل تاشو شدن پنل به چشم نمی خورد، البته بعید نیست دلیل آن کیفیت پایین کلیپ باشد.

گلکسی فلیپ احتمالا با نمایشگر ۶.۷ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - اینچی انعطاف پذیری به نام اینفینیتی فلکس از راه می رسد که حفره ای O شکل در خود دارد. روی این پنل لایه محافظ بسیاری نازکی به نام «الترا تین گلس» قرار گرفته که از پوشش محافظ دیگر گوشی تاشوی سامسونگ (گلکسی فولد) مستحکم تر است.

همانطور که می بینید حاشیه های نمایشگر به مراتب بیشتر از مدل های معمولی است و در پنل پشتی هم یک دوربین اصلی دوگانه وجود دارد که احتمالا میزبان سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی است. دیگر نکته قالب توجه نمایشگر همیشه روشن AMOLED روی لبه خارجی است که ۱.۰۶ اینچ قطر و ۳۰۰ در ۱۱۶ پیکسل رزولوشن دارد. در این پنل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - اطلاعات کلیدی نظیر تاریخ، ساعت، سطح شارژ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - و نوتیفیکشن به نمایش در می آید، در نتیجه می توان آنرا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - نوعی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - نوار اعلان خارجی حساب کرد.

گلکسی زد فلیپ علی رغم نمایشگر تاشو و بدنه باریک، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است. بر اساس شایعات کنونی این دستگاه به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و ۸ گیگابایت رم مجهز می شود. ابعاد دستگاه در حالت باز ۱۶۷.۹ در ۷۳.۶ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - در ۷.۲ میلیمتر است اما در صورت بستن ضخامت آن به ۱۷.۳ میلیمتر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone