🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24994.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

نقشه گوگل ۱۵ ساله شد؛ تغییر چهره و اضافه شدن قابلیت‌های جدید

نقشه گوگل یا گوگل مپس (Google Maps) پانزده ساله شد و گوگل به همین مناسبت علاوه بر تغییر چهره این سرویس، قابلیت های جدیدی به آن اضافه کرد. در نسخه جدید آیکون قبلی جای خود ...

نقشه گوگل یا گوگل مپس (Google Maps) پانزده ساله شد و گوگل به همین مناسبت علاوه بر تغییر چهره این سرویس، قابلیت های جدیدی به آن اضافه کرد.

در نسخه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - جدید آیکون قبلی جای خود را به آیکون ساده‌تر با پس زمینه سفید داده که با برندینگ اپلیکیشن های دیگر این شرکت مطابقت دارد. تب های جدید Updates و Contribute نیز به نوار زیر برنامه اضافه شده اند و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - تب For You جای خود را به تب Saved داده است.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان

تغییرات ظاهری نقشه گوگل با در نظر گرفتن تمرکز بیشتر بر محتواهای کاربران و همچنین توانایی دنبال کردن کاربران دیگر صورت پذیرفته است. به کمک تب های جدید - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - قابلیت های ذکر شده دم دست کاربران و در صفحه اول قرار گرفته - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - اند و برای دسترسی به آنها دیگر نیازی به استفاده از منو نیست.

گوگل علاوه بر تغییرات ظاهری، قابلیت های جدید گوگل مپس را نیز اعلام کرد که البته تا ماه مارس به این اپلیکیشن اضافه نخواهند شد. یکی از این قابلیت های جدید، افزایش اطلاعات مربوط به سیستم حمل و نقل عمومی است که توسط - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - کاربران تأمین خواهد شد.

تا پیش از این آپدیت، نقشه گوگل می توانست شلوغ شدن قطار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - یا اتوبوس را پیش بینی کند؛ حال با به روزرسانی جدید کاربران می توانند اطلاعاتی نظیر دما، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - امکان استفاده از ویلچر، واگن مخصوص بانوان و اطلاعات مربوط به نیروهای امنیتی را وارد برنامه کنند.

آپدیت جدید قابلیت واقعیت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - افزوده نمای زنده (Live View) را نیز دستخوش تغییراتی کرده و با ساده‌تر کردن آن، مقصد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - مورد نظر را بدون رفتن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - به حالت مسیریابی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - سه بعدی نمایش - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - می دهد.

گوگل مپس با آیکون و تب های جدید از امروز برای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - اندروید و iOS منتشر می شود. آپدیت اطلاعات سیستم حمل و نقل و Live View نیز ماه آینده میلادی از راه خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone