🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25000.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

۵ بلای احمقانه که کاربران برای تعمیر کامپیوتر خود به سر دستگاه می‌آورند

کامپیوترها گاهی خراب می‌شوند. این یک حقیقت است. ممکن است چیزی روی آن بریزید یا سعی کنید روشنش کنید و هیچ اتفاقی نیفتد. بسیاری از ما مشکل را به کمک گوگل حل می‌کنیم، برخی دیگر ...

کامپیوترها گاهی خراب می‌شوند. این یک حقیقت است. ممکن است چیزی روی آن بریزید یا سعی کنید روشنش کنید و هیچ اتفاقی نیفتد. بسیاری از ما مشکل را به کمک گوگل حل می‌کنیم، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - برخی دیگر از یک متخصص تعمیر کامپیوتر کمک می‌گیرند. اما - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - در این میان افرادی هم هستند که خودشان - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - دست به کار شده و قبل از بردن دستگاه به تعمیرگاه، آن را تا مرز نابودی می‌برند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران

برخی از افراد وقتی مشغول تعمیر کامپیوترهایشان هستند واقعاً مقاصد خوبی در سر دارند. آن‌ها می‌روند ویدیوهای یوتوبی تماشا می‌کنند و واقعاً به کار دل می‌دهند. اما اگر درک بسیار کمی از چگونگی کارکرد دیوایس‌های الکترونیکی داشته باشید، بعید نیست که قربانی یک شوخی بسیار احمقانه شوید. این چیزی بود که پیتر لوپز، یک پتشیبان فنی در بروکلین به چشم دید.

لوپز به خانه مشتری خود رسید و متوجه شد او چند باتری AA را با چسب به کابل اترنت چسبانده است. «از او پرسیدم چرا چنین کاری کرده؟». لوپز ادامه می‌دهد:

به من گفت که چسباندن باتری به کابل باعث می‌شود سرعت اینترنت سه برابر شود. کاملاً جا خورده بودم از اینکه چقدر از این نظر دفاع می‌کرد. و به من نشان داد چرا انقدر مصر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - است... ماجرا - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - به خاطر یک ویدیوی سرکاری بود که فکر می‌کرد واقعی است.

نتیجه اخلاقی اینکه چون یک نفر صرفاً دم و دستگاهی جذاب، لباسی اتوکشیده و میکروفونی گران‌قیمت دارد دلیل نمی‌شود به او اطمینان کنید. یک جستجوی ساده در گوگل می‌توانست کاری کند که قربانی بخت‌برگشته جلوی لوپز شرمنده نشود. اگر خواستید سرعت اینترنت خانه را بالاتر ببرید، خرید تجهیزات بهتر، عوض کردن جای روتر یا تغییر سرویس‌دهنده اینترنت راهکارهای بهتری خواهند بود.

لپتاپ خیس در فر

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران

شاید باورش سخت باشد، اما یک پشتیبان فنی از شخصی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - می‌گوید که لپتاپش را درون فر قرار داده است. احتمالاً مشاهده موفقیت مردم در پخت یک لازانیای خوش‌قیافه دلیل این کار باشد، اما این شخص خاص با خود تصور کرده که قرار دادن کوتاه‌مدت لپتاپ در فر راهکاری عالی برای خشک کردن آن است.

مشخصاً که ایده خوبی نبوده. تمام آنچه اتفاق افتاده از بین - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - رفتن کامل نمایشگر و ظهور علائم سوختگی روی بدنه دستگاه است و بگذریم از اینکه خانه هم برای یک نصف هفته بوی پلاستیک - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - سوخته می‌گیرد. و این تنها - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - مورد نیست. یک پشتیبان فنی در تگزاس چنین داستانی را بازگو می‌کند:

یک مشتری مادربردش را درون فر قرار داد تا چیپ‌های کامپیوترش را گرم کند. این کار مشخصاً راهکار بدی برای تعمیر کامپیوتر و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - بسیار خطرناک بود. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - چنین کاری می‌تواند ردهایی سمی از لیتیوم در خانه باقی بگذارد و گازهایی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - سمی هم از دستگاه خارج خواهد شد.

لپتاپ خیس در برنج

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران

اما فرها تنها روشی نیستند که مردم برای خشک کردن سریع لپتاپ خود به کار می‌گیرند. قرار دادن لپتاپ در برنج ناشی از یک ایده نسبتاً خوب قدیمی برای خشک کردن موبایل در کیسه برنج است. یک پشتیبان فنی به نام ویلیام از پورتلند که نمی‌خواهد نام کاملش فاش شود می‌گوید «کامپیوترتان را در برنج نگذارید». او به چندین مورد اشاره - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - می‌کند که برنج‌ها مسیر فن‌ها و خروجی‌های USB را مسدود کرده‌اند.

اگرچه برنج به عنوان ماده‌ای خشک‌ساز شناخته می‌شود، لزوماً قادر به بهود شرایط نیست. اما موضوع اینست که برنج معمولاً نمی‌تواند آسیب بیشتری - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - به موبایلی وارد کند که ورودی‌هایی چندان درشت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - ندارد. چنین - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - چیزی را نمی‌توان به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - هیچ وجه راجع به لپتاپ‌ها گفت. این دیوایس‌ها خروجی‌های هوا، پورت‌ها و درگاه‌های درشتی مثلا میان کیبوردها دارند.

عمر پرز از پشتیبانی فنی مایکروسافت می‌گوید تمام این فرآیند از اساس احمقانه است. او می‌گوید کشیدن رطوبت از لپتاپ‌های بزرگ، بدون باز کردن‌ و خشک کردن‌شان به صورت دستی عملاً غیرممکن است.

به جای این کار، اگر کامپیوترتان قربانی رطوبت ناگهانی شد، سریعاً خاموشش کنید، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - از برق بکشیدش و اگر ممکن بود، باتری را از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - آن خارج کنید. سپس رطوبت را تا جای ممکن با یک - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - حوله - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - بکشید و اجازه دهید دستگاه برای ۲۴ الی ۴۸ ساعت خشک شود.

اگر همه‌چیز خوب - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - پیش برود، کامپیوترتان به عمر باعزت خود ادامه خواهد داد. اگر مشکلی پیش آمد، می‌توانید به سراغ پشتیبانی فنی بروید و حداقل آن‌ها مجبور به بیرون کشیدن برنج از لاجیک برد دستگاه نخواهند بود.

قرار دادن هارد درایو خراب در فریزر

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران

در روزگاری نه‌چندان دور و نه‌چندان نزدیک، قرار دادن هارد درایو درون فریزر راهی خوب برای زنده نگه داشتن آن -صرفاً تا اندازه‌ای که قادر به استخراج اطلاعات مهم باشید- بود. ایده کلی این بود که خنک کردن هارد درایو باعث می‌شود صفحات فلزی داخلش آن آنقدر منقبض شوند که به اندازه یک بک‌آپ گیری ساده به کار خود ادامه دهند.

اما تغییرات اساسی در طراحی هارد درایوها و ظهور سریع SSDها -که هیچ صفحه فلزی‌ای ندارند- به این معناست که چنین ترفندهایی دیگر کاربرد سابق را ندارند.

البته که این موضوع مانع از این نشده که مردم هارد درایو خود را درون فریزر قرار دهند. یک پشتیبان فنی در تگزاس می‌گوید:

یکی از مشتریان مقاله‌ای در اینترنت خوانده بود که می‌گفت با قرار دادن - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - هارد درایوش درون فریزر قادر به احیای اطلاعاتش است. او می‌خواست در هزینه‌هایش صرفه‌جویی کند و برای همین ترفند مورد نظر را امتحان کرد. نیازی به اشاره نیست که این روش - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - جواب‌گو نبود و او مجبور به استفاده از خدمات ما برای احیای اطلاعات شد.

لپتاپ‌ها برای قرار گرفتن در دمای شدید ساخته نشده‌اند - چه گرم و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - چه سرد. بنابراین سعی کنید آن‌ها را از تمام لوازم خانگی درون آشپزخانه دور نگه دارید.

جراحی الکترونیکی در زمان اشتباه

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران

همه ما دوست داریم تصور کنیم که آشنایی کامل با دیوایس‌های الکترونیکی‌مان داریم و هرچیزی با روغنی شدن دستان و جستجویی ساده در یوتوب قابل تعمیر است. اما - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - مشخصاً این موضوع همیشه حقیقت ندارد.

اندکی تواضع نشان - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - دادن می‌تواند به معنای نابودی یا احیای دستگاهی خراب باشد. طرف صحبت‌مان کسی است که یک‌بار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - سعی کرد منبع برق کامپیوترش - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - را عوض کند اما یک آتش‌سوزی کوچک به راه انداخت.

جراحی کامپیوترها بهتر است که به متخصین سپرده - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - شود. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - رایان، پشتیبان فنی در نیویورک چنین داستانی را تعریف می‌کند:

یکی از مشتریان قدیمی من عادت به پاره کردن سیم‌ها، نابود کردن کانکتورها و از بین بردن قطعات مختلف دارد و سعی می‌کند خودش دستگاه را تعمیر کند. با من تماس گرفت و گفت که رادیو Bose Wave اش بازی در می‌آورد. در نهایت مشخص شد که کابل کانکتور داخل دستگاه از وسط بریده شده بود. او اعتراف کرد که نمی‌دانسته باید چه کند، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابلسر استان مازندران - اما هنوز برایم سوال است که چطور تصور کرد این راه حل جواب می‌دهد.

اگر مطمئن نیستید دارید چه می‌کنید، چرا آن کار را می‌کنید؟!

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone