🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24999.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

پرچمدار بعدی سونی به زودی معرفی می‌شود؛ اکسپریا ۱.۱ با دوربین ۵ گانه

چند وقتی است گوشی‌های هوشمند سونی دیگر مانند گذشته بر سر زبان‌ها نمی‌افتند و تنها چند روز پس از معرفی آن‌ها، فراموش می‌شوند. برای مثال سونی اکسپریا ۱ با نمایشگری متفاوت و سخت‌افزاری قدرتمند به ...

چند وقتی است گوشی‌های هوشمند - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - سونی دیگر مانند گذشته بر سر زبان‌ها نمی‌افتند و تنها چند روز پس از معرفی آن‌ها، فراموش می‌شوند. برای مثال سونی اکسپریا ۱ با نمایشگری متفاوت و سخت‌افزاری قدرتمند به بازار عرضه شد، اما با توجه به سابقه نچندان درخشان این کمپانی ژاپنی، به دست فراموشی سپرده شد. با این حال این کمپانی قدیمی ناامید نشده و قرار است اکسپریا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - ۱.۱ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - را با دوربین ۵ گانه معرفی کند.

این اتفاق در نمایشگاه MWC شهر بارسلون رخ خواهد داد؛ جایی که هر سال سونی از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کند. با این حال این بار دیگر خبری از طراحی رادیکال نیست و سونی همانند سال‌های گذشته با روندی لاک پشتی گوشی‌های خود را بروزرسانی می‌کند. مهمترین ویژگی این گوشی نیز دوربین ۵ گانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

با توجه به عکسی که از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - اکسپریا ۱.۱ منتشر شده، می‌توان چینش دوربین‌های ۵ گانه این گوشی در کنار اسپیکرهای استریو قاب جلویی را دید. مهمترین نکات در این تصویر مربوط به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با ابعاد بزرگ ۱/۱.۵ اینچی می‌شود. انتظار می‌رود که سنسور بزرگ ۱/۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی این گوشی باشد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان

یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دیگر نیز برای عکاسی با قاب‌بندی اولترا واید در نظر گرفته شده است. سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اما احتمال در دوربین - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - تله فوتو استفاده می‌شود که در ادامه سنسور پریسکوپی با بزرگ‌نمایی ۵ برابری وظایف عکاسی از دور را بر عهده بگیرد. ابعاد این سونسور نیز ۱/۱.۷ اینچ گزارش شده است. در کنار این دوربین‌ها نیز یک دوربین زمان پرواز (ToF) با رزولوشن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - ۲ مگاپیکسلی قرار دارد تا سونی اکسپریا ۱.۱ عمق عکس‌ها - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - را بهتر و دقیق‌تر تشخیص دهد.

نام این گوشی نیز نهایی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - نیست و احتمال می‌رود که به عنوان اکسپریا ۵ پلاس به بازار عرضه شود. با این حال با توجه به این که این گوشی پرچمدار سال ۲۰۲۰ میلادی سونی خواهد بود، از چیپست قدرتمند و جدید کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ و با پشتیبانی از تکنولوژی 5G در اختیار کاربران قرار گیرد.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری MWC در شهر بارسلونا، اطلاعات بیشتری در رابطه با پرچمدار بعدی سونی در اختیار کاربران قرار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - خواهد گرفت، پس با دیجیاتو همراه باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone