🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  2. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  3. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  4. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  5. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24996.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

انجام ۲۰ میلیون سفر در اسنپ به وسیله رانندگان دارای معلولیت

سومین دوره رویداد «رعد تاک» صبح امروز با حضور چهره‌های برجسته جامعه معلولان و مدیران کسب‌وکارهای حامی افراد دارای معلولیت در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار شد. در این رویداد سهیل کوچکی، دوچرخه‌سوار بنام، داستان ...

سومین دوره رویداد «رعد تاک» صبح امروز با حضور چهره‌های برجسته جامعه معلولان و مدیران کسب‌وکارهای حامی افراد دارای معلولیت در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار شد. در این رویداد سهیل کوچکی، دوچرخه‌سوار - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - بنام، داستان زندگی خود را تعریف کرد و از دوباره بلند شدنش پس از سانحه‌ای که منجر به معلولیتش شد گفت.

سومین دوره رعد تاک با حمایت شرکت اسنپ برگزار شد و ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، یکی دیگر از سخنرانان این رویداد بود. علاقبند در این رویداد از تمرکز اسنپ بر توانمندسازی جامعه معلولان به عنوان مسئولیت اجتماعی این تاکسی آنلاین سخن گفت. طبق اعلام مدیرعامل اسنپ رانندگان - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - دارای معلولیت در این تاکسی اینترنتی معاف از - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - پرداخت کمیسیون هستند و اسنپ امروز به بستر مناسبی برای استقلال و درآمدزایی افراد دارای معلولیت تبدیل شده است. ژوبین علاقبند درباره آمار رانندگان دارای معلولیت اسنپ عنوان کرد: «دو سال پیش در همین رویداد اعلام کردم که تعداد رانندگان دارای معلولیت اسنپ به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - بیش از ۲هزار نفر می‌رسد. امروز با افتخار اعلام می‌کنم که اسنپ پذیرای بیش از ۱۱هزار راننده دارای معلولیت بوده و این افراد تا کنون ۲۰میلیون سفر اسنپی را با موفقیت به انجام رسانده‌اند. اسنپ، برای حمایت از رانندگان دارای معلولیت، از آنها کمیسیون دریافت نمی‌کند.»

علاقبند همچنین از طرح تخفیفی تاکسی اینترنتی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - اسنپ برای مسافران دارای معلولیت گفت: «در طرح تخفیفی که برای مسافران - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - دارای معلولیت تا پایان امسال در نظر گرفتیم، از ۱۲آذر امسال تا الان ۳۰هزار - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - بار از کد تخفیف اسنپ استفاده شده است. این بدان معناست که اسنپ ۳۰هزار بار کمک کرده تا افراد دارای معلولیت انگیزه بیرون آمدن از منزل و مشارکت اجتماعی را داشته باشند.»

بر اساس اعلام مدیرعامل - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - اسنپ، برای فعال‌سازی این کد تخفیف ۲۰درصدی تیم‌های مختلفی در اسنپ با همه توان بسیج شدند تا بتوانند مسافران دارای معلولیت را شناسایی کنند. شورای شهر تهران شماره تلفن گروهی از افراد دارای معلولیت را در اختیار اسنپ قرار - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - داد و اسنپ پس از فعال کردن کد تخفیف برای اطلاع‌رسانی درباره این تخفیف به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - افراد دارای معلولیت پیامک ارسال کرد.

علاقبند در ادامه اضافه کرد: «با توجه به اینکه شماره تلفن‌هایی که در اختیار - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - اسنپ قرار گرفته بود کامل نبود، برای ارائه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - تخفیف به معلولان ساز و کاری با روابط عمومی بهزیستی در نظر گرفتیم. بر اساس این ساز و کار، افراد دارای معلولیت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - عضو بهزیستی اطلاعات خود را (شامل کد ملی و شماره موبایل) جهت استعلام از طریق ارسال دایرکت در شبکه‌های اجتماعی رسمی اسنپ، یا ارسال ایمیل به [email protected] و یا تماس با - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - پشتیبانی در اختیار اسنپ قرار - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌دهند. این اطلاعات با سازمان بهزیستی چک می‌شود و در صورت تایید این سازمان کد تخفیف به این افراد تعلق می‌گیرد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ستاره نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
نمایندگی شما چهارباغ خوانسار تعمیر ظرفشویی جی پلاس انجام میده
پاسخ: بله در چهارباغ شهر خوانسار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone