🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  2. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  3. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  4. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  5. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24989.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

معرفی رسمی اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵؛ با ZTE Axon 10S Pro بیشتر آشنا شوید

هفته گذشته کوالکام چیپست پریمیوم اسنپدراگون ۸۶۵ را معرفی کرد و این هفته اولین گوشی بهره مند از این چیپست با نام ZTE Axon 10S Pro رونمایی شد. هنوز حرفی از تاریخ عرضه این گوشی به ...

هفته گذشته کوالکام چیپست پریمیوم اسنپدراگون - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - ۸۶۵ را معرفی کرد و این هفته اولین گوشی بهره مند از این چیپست با نام ZTE Axon - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - 10S Pro رونمایی شد.

هنوز حرفی از تاریخ عرضه این گوشی به میان نیامده و در نتیجه این احتمال می رود که اکسون 10S Pro نخستین گوشی بهره مند از اسنپدراگون ۸۶۵ نباشد و شرکت های دیگر از جمله سامسونگ که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - چهار روز دیگر مراسم رونمایی از گلکسی اس ۲۰ را برگزار می - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - کند قبل - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - از ZTE اقدام به عرضه محصول خود نمایند.

اما جدای از تازه ترین چیپست پرچمدار کوالکام، گوشی ZTE امکانات قابل توجه دیگری هم دارد که از آن جمله می - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - توان به پشتیبانی از شبکه 5G، شش یا ۱۲ گیگابایت رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر خمیده ۶.۴۷ اینچی امولد با رزلوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل اشاره کرد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خراسان  استان خراسان

انرژی مورد نیاز قطعات مختلف این گوشی از طریق یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین میگردد و شرکت سازنده وظیفه تامین امنیت اطلاعات آن - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - را به حسگر اثر انگشتی محول - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - کرده که درست در زیر نمایشگر آن تعبیه شده است. یک دوربین سه گانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، حسگر واید ۲۰ مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو ۸ مگاپیکسلی در بخش پشتی بدنه این موبایل خود نمایی می کند. گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری نیز به حسگر ۲۰ مگاپیکسلی این گوشی محول شده که در بخش جلویی بدنه دیده می شود.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خراسان  استان خراسان

اسپیکر استریو، تکنولوژی شارژ سریع و رم پرسرعت LPDDR5 (درست مانند چیپست، رم این گوشی نیز در نوع خود اولین است) از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این گوشی هستند.

با در نظر داشتن امکانات یاد شده انتظار می رود - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - که قیمت تعیین شده برای این موبایل کمی بالا باشد هرچند که شرکت سازنده هنوز حرفی در - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - این باره - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - به میان نیاورده است اما انتظار می رود که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone