🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24998.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

همراه اول با شعار «یک همکاری معتبر» در سومین رویداد نمایشگاه کار حضور دارد

سومین نمایشگاه کار ایران به مدت سه روز از پنجشنبه (۱۷ بهمن ماه) در محل بوستان گفتگوی تهران آغاز به کار می‌کند و در آن بسیاری از شرکت‌های بزرگ نظیر همراه اول در آن حضور ...

سومین نمایشگاه کار ایران به مدت سه روز از پنجشنبه (۱۷ بهمن ماه) در محل بوستان گفتگوی تهران آغاز به کار می‌کند و در آن بسیاری از شرکت‌های بزرگ نظیر همراه اول در آن حضور دارند. اپراتور اول با شعار یک همکاری معتبر در این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نمایشگاه حضور پیدا کرده و در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - غرفه ۶ این سالن قرار گرفته است.

نمایشگاه کار، رویدادی است که در آن سازمان‌ها با موقعیت‌های شغلی خود حاضر شده و این فرصت را پیدا می‌کنند تا با کارجویان ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر اقدام کنند. استخدام در معتبرترین سازمان‌های کشور، امکان ملاقات حضوری و گفتگو با مدیران جذب و استخدام و آشنایی با فرهنگ سازمانی شرکت های معتبر از جمله ویژگی های برگزاری این رویداد برای کارجویان عنوان شده است.

واحد منابع انسانی همراه اول ضمن حضور در این رویداد ملی، با - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - برگزاری بیش از ۲۰ کارگاه تخصصی و تجربی در قالب اتاق یادگیری - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - (Learning - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - room) به انتقال دانش و تجارب در حوزه کاری نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور می پردازد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان

در این نمایشگاه سه روزه کارگاه هایی با عناوین «روندهای جدید استخدام در ۲۰۲۰»، «چگونه در شرکت های بزرگ استخدام شویم؟»، «مالی، شریک تجاری کسب و کار یک اپراتور»، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - «چگونه یک کمپین تبلیغاتی طراحی کنیم؟»، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - «اقتصاد دیجیتال، دنیای جدیدی که در آنیم»، «طرح کسب و کار، چگونه کسب و کارمان را بازسازی کنیم»، «IOT، همه چیز به هم وصل خواهد شد»، «AI، هوشی برای ساماندهی جنگل داده ها»، «بلاکچین، دنیای آینده تحت کنترل همه و هیچکس»، «نقشه راه و تکنولوژی های اینترنت اشیاء»، «۵G، نسل پنجم شبکه های موبایل»، «هوش مصنوعی در شبکه های نسل آینده موبایل» برگزار می شود.

گفتنیست حضور در این کارگاه ها برای علاقه مندان آزاد و رایگان اعلام شده است. همراه اول با حضور در غرفه ۶ سالن تهران واقع در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو، از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان و کارجویان است.

نمایشگاه کار برای برندهای مطرح جامعه یک فرصت دوباره برای شناساندن خود در قالب یک کارفرما است. گفتنیست در نمایشگاه کار سال گذشته ۷۰ هزار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - رزومه در نمایشگاه سال گذشته رد و بدل شد و نزدیک به ۱۲ هزار نفر بازدیدکننده در آن حضور داشته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone